Skip to main content

.

Ben overgestapt naar een andere provider (01-02-2017) maar nu staat hier nog geld van mij wat ik niet heb gebruikt, wanneer krijg ik dat terug op mijn rekening
Bedoel je overgebleven beltegoed?



Dat ben je kwijt.



https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-mijn-prepaid-opzeggen-310
Vreemd waarom de ene krijgt het overgebleven geld wel terug en een andere niet
Voor zover ik weet is het standaard.



Alleen als je bij Simyo blijft maar dan van pre paid naar abonnement gaat volgt er een verrekening.



Dus als jij voorbeelden hebt, nodig ik je bij deze uit om dat aan te tonen 😊
Hoi Elly,



Welkom op het Forum!



Wat jammer dat je nog beltegoed had bij overstap naar je nieuwe provider! :(



Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je een Prepaid simkaart hebt. Ray heeft je goed geholpen, want het klopt wat hij zegt! Bij Prepaid komt je beltegoed te vervallen als je overstapt naar een andere provider. Dit komt omdat je beltegoed geldig is zolang je simkaart actief is.



Het komt wel eens voor dat Sim Only klanten een verrekening krijgen na overstap. Dit komt omdat hun factuur is opgemaakt voordat het bij ons bekend was dat de klant zou overstappen. Dit betekent dat wij dan te veel abonnementskosten in rekening brengen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Om deze reden storten wij de te veel betaalde abonnementskosten terug.



Als je hier vragen over hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.



@ Ray, bedankt! :D



Groetjes,

Asma

Reageer