.

Beantwoord

Krijg ik een waarschuwing als ik door mijn internetbundel ben?

  • 18 October 2014
  • 3 reacties
  • 620 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Wordt ik gewaarschuwd door een sms als mijn Internetbundel op 25% zit? Het verbruik op Mijn Simyo is nl. ook niet actueel. Heb geen belang dat het van mijn beltegoed af gaat.
icon

Beste antwoord door Alex 21 October 2014, 09:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij word je gewaarschuwd bij 50 procent.
Wat bedoel je met je laatste zin?
Die begrijp ik niet.
Reputatie 7
Badge +9

Wat bedoel je met je laatste zin?
Die begrijp ik niet.


Ik eigenlijk ook niet. :p

Ik denk dat de TS ermee bedoelt dat kosten gemaakt voor extra data buiten de internetbundel niet afgaan van de belbundel.

Als dat het is, nee...kosten voor extra verbruikte data gaan niet af van je belbundel. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Hagro,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Prepaid Subforum. Zo kunnen andere bezoekers van het forum je vraag makkelijker vinden :)

Wanneer je een maandbundel hebt, krijg je een waarschuwing bij 50% en 100% verbruik. Bij een dagbundel is dit helaas niet zo. Deze waarschuwing krijg je echter wel met enige vertraging. Ik raad je daarom aan om regelmatig op Mijn Simyo te kijken hoeveel MB je nog over hebt. Ook kun je de Simyo app installeren, dan kun je het op je mobiel controleren.

Als je door je internetbundel bent, ga je wel weer terug naar het 'Pay as you go' tarief. Let dus goed op je verbruik :)

@koorelle en de leon, bedankt voor jullie antwoorden 🙂

Reageer