Skip to main content

.

Op 2 november 2024 is in de app “Mijn Simyo” onder “Instellingen” ==> “Internet en bellen” ==> “Internetten in Nederland” de schuifknop op ‘aan’ gezet. Daarop verschijnt de mededeling: “Je kunt nu internetten binnen Nederland”.  Nooit geweten dat in die app deze instelling zat en het is mij dan ook een raadsel wie die knop heeft omgezet.

Vanaf die datum worden elke dag zonder mijn medeweten kosten internetgebruik doorberekend.

Op 4 november heb ik 30 euro betaald en amper 14 dagen daarna was mijn tegoed, waar ik normaliter 3 maanden mee doe, verdwenen.

Het zal niet de eerste keer zijn dat instellingen worden gewijzigd zonder medeweten van de klant en dat blijkt ook wel uit de reacties op dit onderwerp.

Onder de instellingen van mijn smartphone heb ik standaard de knop “Mobiel Netwerk” uitstaan in de veronderstelling dat met deze instelling de internetkosten niet ten laste van mijn Simyo tegoed komen maar dat het internetten via wifi gaat.

Op basis van het bovenstaande verzoek ik u de ten onrechte betaalde kosten ad Eur 30,00 terug te betalen.

Hi ​@pb0anu,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kan ik even meekijken op je aansluiting.

Groetjes,
Roeqajja

Ik vertrouw dit niet. Volgens mij heb ik reeds voldoende info gegeven

Ik vertrouw dit niet. Volgens mij heb ik reeds voldoende info gegeven

Beste ​@pb0anu je kunt die gegevens rustig in een privé-bericht toevertrouwen aan ​@Roeqajja , zij is een medewerkster van Simyo zelf en kan pas wat doen als ze jouw gegevens heeft kunnen verifiëren.

Hoi ​@pb0anu,

Bedankt voor je reactie.

Wat ​@JanD zegt klopt inderdaad, je kunt mij gerust een privébericht sturen. Je privébericht is dan alleen door mij te zien en ik help je dan ook graag verder.

Mocht je liever telefonisch contact met ons willen hebben, dan zijn wij ook van 09:00-17:30 doordeweeks bereikbaar via 0800-8007 of 1200. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer