.

Beantwoord

Kosten door internet terwijl 'internet op je mobiel' uit staat?

  • 27 November 2013
  • 3 reacties
  • 712 Bekeken

Hallo

Hoe is het mogelijk, als je geen gebruik maakt van je telefoon,er toch bel tegoed,van je prepaid gaat.

A.Pelgrim
icon

Beste antwoord door Scotsman 28 November 2013, 00:00

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo ,via de site heb ik mijn internet uitgezet,deze was perongeluk ingesteld,en na onnodige hoge kosten zonder er gebruik van te maken heb ik dat via de site uitgezet
Is dat dan niet voldoende?
Wat kan ik verder doen om het uit te doen.
Reputatie 7
Badge +9
Als je op Mijn Simyo "internet op mijn mobiel" uitzet dan is er geen dataverkeer via 3G meer mogelijk. Het tijdstip van uitzetten wordt geregistreerd zodat Simyo dat later kan checken. Het gebeurt een enkele keer dat er daarna door een technische hapering toch dataverbruik optreedt, maar de kosten daarvan worden dan door Simyo vergoed, want zij kunnen immers in het systeem zien dat internet inderdaad uitstond op Mijn Simyo.

Je kan ook internet via 3G uitzetten op je mobiel, maar die methode is niet 100% waterdicht. Bovendien kan Simyo dat niet verifieren.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Bert1948, welkom op het Simyo forum :)

Exact zoals Scotsman het beschreef in bij jou het geval geweest. Je hebt ook al contact gehad via e-mail met de klantenservice en de kosten heb je inmiddels weer bij je beltegoed gekregen :D

Scotsman, dank voor de uitleg!

Reageer