.

Beantwoord

Kon niet bellen/Simkaart geblokkeerd

  • 2 October 2014
  • 1 reactie
  • 329 Bekeken

Hallo,
ik zat sinds een paar dagen met een probleem: nadat ik een nieuwe (nano) simkaart had aangevraagd ik kon niet gebeld worden. Ik heb deze simkaart in een andere gsm geprobeerd en het zelfde probleem deed zich voor. Ik krijg pas uren later een notificatie dat ik gebeld ben geweest, of die krijg ik helemaal niet. Zelf mensen bellen was geen probleem.

Ik heb een uur geleden met de klantenservice gebeld en ik weet niet precies wat er gedaan is, maar ik moest een kwartiertje wachten en dan een soft reset van m'n iPhone doen. Als het probleem zich dan nog voor zou doen moest ik opnieuw contact opnemen.
Ik heb de soft reset gedaan en ook m'n netwerkinstellingen gereset, en toen geprobeerd m'n gsm vanaf m'n vaste telefoon te bellen, zelfde probleem. Nu check ik op Mijn Simyo, en zie ik dat m'n simkaart is geblokkeerd? Maar ik krijg wel vier streepjes bereik dus dat is vreemd. Ik zit op dit moment trouwens in Belgi, weet niet of dat meespeelt. 

Ik post maar even hier want ik kan nu uberhaupt niet m
eer naar de klantenservice bellen. xD

Bvd, Heleen
EDIT: ik zie dat mijn simkaart weer is geactiveerd, ik heb opnieuw een soft reset gedaan en ik zit nog steeds met het zelfde probleem. Dus: ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Ik zit in Belgie, en heb wel gewoon vier streepjes bereik. Ook in een andere gsm lost het probleem zich niet op, aan mijn iPhone ligt het dus niet.
icon

Beste antwoord door Tiury 3 October 2014, 10:50

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Helena,

Wat vervelend dat je met het activeren van je Simkaart op problemen bent gestuit! Ik zie dat mijn collega juist heeft gehandeld en je simkaart opnieuw op het netwerk heeft aangemeld. Hierbij lijkt het tijdelijk even alsof je simkaart is geblokkeerd op Mijn Simyo. Hierna zou je simkaart het weer hebben gedaan en ik zie ook dat je gister na 11:37 weer verbruik hebt gehad.

De reden dat je nu weer dezelfde klachten ervaart, is omdat je beltegoed op is. Zodra je weer tegoed opwaardeert, zetten we je simkaart weer automatisch op actief en kun je weer uitgaande gesprekken voeren 🙂 Gaat dat lukken denk je?

Reageer