.

Beantwoord

Komt er binnenkort een grotere internetbundel dan 250 MB?

  • 3 June 2016
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik kan nu max 250 MB data bundel selecteren, ik heb behoefte aan een grotere data bundel gaat die er misschien binnenkort komen?
Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten,

Rene Gieltjes
icon

Beste antwoord door Caspar 4 June 2016, 13:31

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Rene Gieltjes,

Ik weet niet of Simyo van plan is andere prepaid bundels aan te bieden, wel is het mogelijk om over te stappen op Sim only, de prijzen per MB liggen dan ook gunstiger.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rene Gieltjes,

Jammer dat 250 MB niet genoeg is, maar het is zeker begrijpelijk.

Het ziet er niet naar uit dat we binnenkort met een grotere internetbundel komen voor Prepaid. Is het overstappen naar een Sim Only niks voor jou? Daar hebben we wel grotere internetbundels namelijk!

@franswon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hoi Casper, Dankjewel. Volgens mij heb ik een sim only prepaid of is dit wat anders?
Reputatie 7
Badge +7
De begrippen kunnen inderdaad verwarrend zijn.
Prepaid betekent dat je geen maandelijkse kosten hebt, en betaalt per minuut en MB met de mogelijkheid om een internetbundel te kopen.
Simonly betekent dat iedere maand een bundel krijgt die je binnen bepaalde grenzen zelf kan kiezen,
Daar betaal je dan iedere maand een vast bedrag voor en zolang je binnen die bundel blijft is er geen probleem.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rene Gieltjes,

Zoals wimj12 al zei zijn het twee verschillende diensten. Jij hebt Prepaid. Sim Only is een abonnementsvorm.

Wil je een grotere internetbundel, dan kun je van Prepaid overstappen naar Sim Only. Daar heb je een keuze om een internetbundel te nemen tot 4000 MB! Heb je hier nog vragen over?

@wimj12 bedankt voor je hulp!!

Groetjes,
Caspar

Reageer