.

Vraag

Klopt het verbruik?

  • 15 January 2023
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

Ik constateer dat op de voorpagina van mijn simyo staat dat mijn laatste verbruik afgelopen juli was terwijl als ik naar verbruik ga het laatste verbruik (internet) op 1 Januari was. Volgens jullie website: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243 zou dat internet verbruik genoeg moeten zijn om het nummer/beltegoed actief te houden. Hoe kan dit en moet ik mij zorgen maken dat mijn nummer en beltegoed binnenkort vervalt?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @no spam,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat er op 1 januari internetverbruik heeft plaatsgevonden. Zolang er een activiteit plaatsvindt op de simkaart door middel van een uitgaand gesprek/sms, internetsessie, internetbundel aanschaffen of opwaardeert wordt de prepaid met een half jaar verlengt. Het is dus in orde 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Waarom staat er dan op de voorpagina (direct na inloggen) “Laatst gemeten verbruik: 26 juli”? Erg verwarrend!

Reputatie 7
Badge +7

@no spam, Ik snap dat je je dat afvraagt. Dit komt omdat het verbruik altijd met een vertraging wordt verwerkt. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend is! Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Badge

Jullie praten op de website over een vertraging van enkele dagen bij verbruik in het buitenland. Een vertraging van bijna een half jaar is van een volstrekt andere orde!

Reputatie 7
Badge +7

@no spam Wat vreemd dat je nu nog steeds niet het verbruik van 1 januari terugziet! Bekijk je dit via de app of website? Mocht je dit via de app bekijken dan wil ik je vragen om de Mijn Simyo app even te verwijderen en opnieuw te downloaden. Mocht je het hierna nog steeds niet worden weergegeven zou je dan een screenshot kunnen mailen naar webcare@simyo.nl samen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit gelijk even voorleggen bij onze technische dienst. 

Groetjes,
Amy

Reageer