Ik constateer dat op de voorpagina van mijn simyo staat dat mijn laatste verbruik afgelopen juli was terwijl als ik naar verbruik ga het laatste verbruik (internet) op 1 Januari was. Volgens jullie website: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoelang-is-mijn-beltegoed-geldig-prepaid-243 zou dat internet verbruik genoeg moeten zijn om het nummer/beltegoed actief te houden. Hoe kan dit en moet ik mij zorgen maken dat mijn nummer en beltegoed binnenkort vervalt?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Ik heb even meegekeken en ik zie inderdaad dat er op 1 januari internetverbruik heeft plaatsgevonden. Zolang er een activiteit plaatsvindt op de simkaart door middel van een uitgaand gesprek/sms, internetsessie, internetbundel aanschaffen of opwaardeert wordt de prepaid met een half jaar verlengt. Het is dus in orde .
Groetjes,
Amy
Waarom staat er dan op de voorpagina (direct na inloggen) “Laatst gemeten verbruik: 26 juli”? Erg verwarrend!
Jullie praten op de website over een vertraging van enkele dagen bij verbruik in het buitenland. Een vertraging van bijna een half jaar is van een volstrekt andere orde!
Groetjes,
Amy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.