.

Beantwoord

Klopt dit tarief?

  • 29 September 2016
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Tot mijn grote verbazingwordt € 0,15 gerekend voor een telefoongesprek van bv 31 sec.
Dit zou volgens mij gewoon € 0,10 moeten zijn. Simyo vermeldt: Betaal per seconde met een minimum van 1 minuut Géén starttarief
icon

Beste antwoord door Sean 30 September 2016, 11:50

Bekijk originele reactie

5 reacties

Sorry .. Ik vergat te melden dat ik 'prepaid' gebruik.
Even deze printscreen ter verduidelijking .
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pjotr-,

Welkom op het Simyo forum.

Goed dat je deze vraag stelt! Ik zie namelijk dat jij nog een oud tarief betaalt.

Als je naar Simyo.nl/tarieven/alletarieven gaat en het bestand Tarieven Simyo prepaid vanaf 1 juli 2008 tot 13 augustus 2013 opent. Vind je het tarief dat momenteel voor jou geldt. Je kunt zelf overstappen op de nieuwste tarieven via Simyo.nl >Instellingen > Beltegoed & Tarieven.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hoi Pjotr-,

Welkom op het Simyo forum.

Goed dat je deze vraag stelt! Ik zie namelijk dat jij nog een oud tarief betaalt.

Als je naar Simyo.nl/tarieven/alletarieven gaat en het bestand Tarieven Simyo prepaid vanaf 1 juli 2008 tot 13 augustus 2013 opent. Vind je het tarief dat momenteel voor jou geldt. Je kunt zelf overstappen op de nieuwste tarieven via Simyo.nl >Instellingen > Beltegoed & Tarieven.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean


Sean, bedankt voor je antwoord, maar het was nu niet meer nodig.
Na keurig 24 uur te hebben gewacht, heb telefonisch contact opgenomen met jullie helpdesk en daar ben ik heel aardig en kundig geholpen door jullie medewerker Aartie.
Ik heb meteen een test uitgevoerd, maar helaas wordt het gebruik niet onmiddellijk getoond. Of het gelukt is, weet ik dus nog niet zeker.

Wel wil ik in het algemeen nog even opmerken, dat tariefverhogingen altijd gemeld worden, maar tarief verlagingen dus niet. Al vanaf 2010 heb ik een Simyo prepaid. Nu blijkt dat het tarief al vanaf 2013 is verlaagd. Als trouwe klant, die inmiddels al heel wat mensen heeft 'aangebracht', valt me dit tegen.

Vriendelijke groet,
Pjotr
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pjotr,

Wat fijn dat je kundig telefonisch bent geholpen! :)

Je hebt gelijk - tariefverlagingen worden niet consequent bekend gemaakt. Je kunt deze informatie gelukkig altijd vinden als je inlogt op Mijn Simyo.

Laat je me weten of het gewerkt heeft?

Groetjes,
Jihane

Reageer