Skip to main content
Beantwoord

Klantenservice niet bereikbaar en urgent esim activeren

• December 20, 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Door een fout op mijn telefoon is de correcte ESIM verwijderd. Ik vertrek did weekend naar het buitenland en om de ESIM op nieuw te instaleren, moet ik schijnbaar de klantenservice bellen die dus alleen door de week bereikbaar is. Ik kan nu dus zowel voor werk als prive niet gebeld worden en kan vanuit het buitenland straks geen 0800 bellen. Graag zo spoedig mogelijk reactie.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Andrevw10,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen bereik hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Je kunt de eSIM installeren via de Mijn Simyo-app. Zorg dat er tijdens de installatie geen actieve simkaart in je toestel zit. Volg daarna onderstaande stappen:

1. Log in op de Mijn Simyo app
  2. Ga naar Instellingen
  3. Ga naar Simkaart
  4. Kies voor het aanvragen of vervangen van een eSIM
  5. De aanvraag moet worden geverifieerd via iDeal
  6. Volg de stappen in de app om de eSIM te activeren. Een stabiele wifi-verbinding is hierbij belangrijk.

Met deze stappen kan de eSIM succesvol geïnstalleerd worden. Als je ergens tegenaan loopt of de validatiecode nodig hebt, laat het me weten. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat

1 reactie

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • December 22, 2025

Hoi ​@Andrevw10,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen bereik hebt. Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is en dat je hier niet op zit te wachten.

Je kunt de eSIM installeren via de Mijn Simyo-app. Zorg dat er tijdens de installatie geen actieve simkaart in je toestel zit. Volg daarna onderstaande stappen:

1. Log in op de Mijn Simyo app
  2. Ga naar Instellingen
  3. Ga naar Simkaart
  4. Kies voor het aanvragen of vervangen van een eSIM
  5. De aanvraag moet worden geverifieerd via iDeal
  6. Volg de stappen in de app om de eSIM te activeren. Een stabiele wifi-verbinding is hierbij belangrijk.

Met deze stappen kan de eSIM succesvol geïnstalleerd worden. Als je ergens tegenaan loopt of de validatiecode nodig hebt, laat het me weten. Dan help ik je graag verder!

Groetjes,
Sedat