.

Beantwoord

Klacht over Internetverbruik prepaid

  • 20 November 2012
  • 1 reactie
  • 261 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb afgelopen maand een prepaid nanosim ontvangen, welke ik nu gebruik op mijn iPhone 5.
Ik heb er expres geen internet bij besteld omdat ik buitenhuis simpelweg geen behoefte heb aan internet op mijn telefoon, en thuis Wifi voldoende is.

Nu krijg ik zojuist een mailtje van Simyo dat mijn beltegoed laag is waarbij er staat dat ik -16 euro in de min sta. En dat terwijl ik heel geen internet/3g heb afgesloten. Ik kom er net dus achter dat Simyo automatisch Internet/MMS verbruik op aan heeft staan.

Ik vind dit niet erg leuk. Die paar minuten dat ik de afgelopen maand gebruik heb gemaakt van Simyo's internet dienst omdat mijn Wifi wegviel, kost mij nu dus 18 euro (2 euro reeds van mijn beltegoed afgeschreven.)

Als ik behoefte had aan internet dan had ik dus wel een abbonement voor 5 euro afgesloten.
icon

Beste antwoord door Alex 21 November 2012, 14:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum stfn,

Volgens onze gegevens hebben je vraag ook op Twitter binnen gekregen en ook behandeld. Heb je er verder nog vragen over?

Groetjes,

Alex

Reageer