.

Beantwoord

Kan niet bellen in het buitenland met prepaid

  • 24 February 2014
  • 1 reactie
  • 347 Bekeken

Mijn vrouw is op vakantie en kon op een gegeven moment niet meer bellen.
ik kreeg thuis een mailtje dat men niet meer automaties kon afschrijven van mijn credit kaart(nu moet ik eerlijkheids zeggen dat mijn oude visakaart is vervangen door een nieuwe en ik dit niet aangepast heb bij Simyo) ik heb gelijk op internet het nieuwe bank rek nummer ingegeven doch dan moet je een aantal dagen wachten totdat je 0,01 cent op je bankrekeningnummer hebt bijgeschreven gekregen waarbij dan de activatiecode gelijk bekend is.
Ik heb Vrijdag  21 02 2014 de banrekno gegeven doch vandaag 24-02-2014 nog steeds niets van die 0,01 cent gezien.
m.a.w. mijn vrouw kan niet bellen of gebeld worden.
Ik vind dat zij op zijn minst gebeld moet kunnen worden. om de situatie uit te leggen. Heel vervelend en totaal niet service vriendelijk dat er na de kantooruren en in het weekeinde geen beroep gedaan kan worden op de service???? van simyo zowel telefonisch als via de mail.
icon

Beste antwoord door Alex 25 February 2014, 13:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum wimguizzi,

Als je op vakantie bent, kan ik me voorstellen dat er haast bij is geboden. Extra vervelend dus. Zoals je zelf aangeeft, hebben wij niet automatisch kunnen afschrijven. Inmiddels heb je zelf een nieuw bankrekeningnummer opgegeven. De 1 cent betaling zou nu op het opgegeven bankrekeningnummer moeten staan. Het kan maximaal 2 werkdagen duren voordat de 1 cent betaling er op staat. Zou je nu nog eens willen kijken?

Overigens kun je je beltegoed ook via iDeal opwaarderen. Dan staat het tegoed er al heel snel op. Je hoeft dan niet eerst te wachten tot er een 1 cent betaling is gedaan.

Helaas is de klantenservice van Simyo alleen op werkdagen van 9:00 - 17:30 geopend. Via Twitter en het forum zijn we doordeweeks tot 20:00 bereikbaar en zelfs in het weekend proberen we klanten te helpen via deze kanalen. Hoewel we in het weekend officieel niet geopend zijn, kun je het wel altijd proberen 🙂.

Zou je mij nog even kunnen laten weten of je de 1 cent betaling hebt ontvangen?

Groetjes,

Alex

Reageer