Na opwaarderen saldo kan ik ivm administratieve redenen niet meer bellen. Telefoon al opnieuw opgestart. Graag blokkade opheffen
Bladzijde 1 / 1
Hoi Emma W,
Welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat je nummer ondertussen gewoon actief is. Klopt het dat alles nu weer werkt?
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat je nummer ondertussen gewoon actief is. Klopt het dat alles nu weer werkt?
Groetjes,
Kevin
Nee, ik kan helaas nog steeds niet bellen ivm administratieve redenen. Telefoon nogmaals aan en uit gezet en meerdere nummers geprobeerd.
Hoi Emma W.,
Ik heb het even nagekeken achter de schermen en er stond toch iets niet helemaal goed ingesteld.
Kun je nog een keer je toestel uit- en aanzetten? Als het goed is werkt alles dan weer zoals het hoort!
Laat je me nog even weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
Ik heb het even nagekeken achter de schermen en er stond toch iets niet helemaal goed ingesteld.
Kun je nog een keer je toestel uit- en aanzetten? Als het goed is werkt alles dan weer zoals het hoort!
Laat je me nog even weten of het gelukt is?
Groetjes,
Bas
Hallo Bas,
Hij doet het weer, dank je wel!
Hij doet het weer, dank je wel!
Hi Emma,
Kijk eens aan! Dat is fijn om te horen
Kan ik verder nog iets voor je doen op dit moment?
Groetjes,
Bas
Kijk eens aan! Dat is fijn om te horen
Kan ik verder nog iets voor je doen op dit moment?
Groetjes,
Bas
Ik heb hetzelfde. Om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
kan dit ook hersteld worden?
Â
Hoi
Â
Welkom op het Simyo Forum!
Â
Ik heb direct je aansluiting er bij gepakt en ik zie dat je nummerbehoud hebt aangevraagd bij een andere provider, dus vandaar dat de opzegging voor je aansluiting is aangevraagd en je nu niet bereikbaar bent.Â
Â
Is dit niet de bedoeling? Stuur mij dan even een privé berichtje, dan denk ik graag met je mee! :)
Â
Groetjes,
Tessanne
Â
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.