Skip to main content
Wat fijn om te horen dat jullie vanaf 19 september ruimere internetbundels aanbieden voor prepaid users! Precies waar ik in jullie survey om gevraagd had! Een paar vragen:



1) Als ik op 14 september een 'oude' 250Mb bundel activeer en deze is op bijv. 25 september op, kan ik dan gelijk een nieuwe 1GB bundel aanschaffen of moet ik eerst mijn hele maand uitzitten en wachten tot 14 oktober?



2) Ik gebruik mijn Simyo prepaid kaartje maar een paar weken per jaar. In het verleden kon ik de simkaart makkelijk actief houden door minstens 1x per 6 maanden via Mijn Simyo een gratis SMS te versturen. Deze optie bestaat niet meer, dus activeer ik tegenwoordig elke 6 maanden even een 'dagbundel' voor internet voor 1 euro. Deze 1 euro bundel komt nu ook te vervallen las ik. Wat is straks de beste methode om een prepaid kaart actief te houden in het buitenland zonder de simkaart in je telefoon te plaatsen?
Hoi Aumelle,



Leuk je weet terug te zien op het forum.



Mooi dat je zo enthousiast bent over onze nieuwe Prepaid bundels. Wij zijn dat ook :D



Wanneer je op 14 september een oude 250 MB bundel aanvraagt, kan je op 25 september, mits de internetbundel helemaal op is, een bundel aanvragen van 1000 MB.



Op je tweede vraag heb ik niet echt een positief antwoord. Om je simkaart actief te houden zul je inderdaad eens per half jaar een sms'je moeten sturen of moet je een belletje plegen. Een alternatief daarvoor was de dagbundel van € 1,- maar die komt helaas te vervallen. Je kunt je aansluiting ook nu actief houden door een internetbundel aan te schaffen, maar nu gaat het je dus iets meer kosten. Een alternatief daarvoor is trouwens opwaarderen. Dat kan dus ook nog!



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Dank Casper. Voorheen moest je de volle 30 dagen wachten voordat je weer een nieuwe maandbundel kon aanschaffen (zelfs als deze na een paar dagen op was), is dit recent veranderd? Tussentijds opwaarderen zal ik volgende keer doen, dank voor de tip.
Hoi Aumelle,



Dat klopt! Dat is veranderd. Nu kun je een nieuwe bundel aanschaffen zodra de internetbundel op is. Je hoeft dus niet de dertig dagen af te wachten. Gelukkig!



Helemaal goed! Namens Caspar, graag gedaan!



Groetjes,

Ilias

Reageer