Skip to main content
Eerder via de mail al contact gezocht. Volledigheidshalve nu via de site. Het verzoek is om het huidig 06-nummer graag per direct te veranderen. De kosten a 5 euro mogen verrekend worden met het beltegoed. Met vriendelijke dank.
Per direct zal niet gaan.. Het is immers zondag nu. Morgen in de loop van de dag zal dit worden opgepakt. Is er toch haast bij, ben dan zodra de telefonische klantenservice open is naar 1200 vanaf je Simyo aansluiting. Is er trouwens antwoord geweest op je mail? Want dat duurt langer dan hier, twitter of telefoon.



Of wacht geduldig af tot een moderator hier antwoord geeft.
Hoi IJsselstein,



Welkom op het Simyo Forum.



Dat je jouw nummer graag zo snel mogelijk laat wijzigen is mij duidelijk.



Je hebt deze aanvraag in eerste instantie doorgegeven via een e-mail. Mijn collega heeft hier aangegeven dat het doorgezet is naar onze backoffice zodat zij dit in orde kunnen maken. Deze vraag heb je in het weekend gesteld. Helaas zijn mijn collega's van deze afdeling niet aanwezig in het weekend.



Gelukkig zie ik dat je vanochtend een nieuw nummer hebt gekregen. Als bevestiging is jou een e-mail gestuurd. Door het wijzigen van jouw telefoonnummer, kun je geen gebruik meer maken van hetzelfde forumaccount. Om deze reden heb ik een kleine aanpassing in jouw forumnaam en mailadres gedaan. Zo kun je jouw nieuwe account weer aanmaken met dezelfde naam en hetzelfde mailadres.



Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons uiteraard te vinden.



@Raytje, heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg en je hulp hierin :)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Hier past jouw vraag het beste!



Groetjes,

Angela

Reageer