Hallo,
Mijn zoon heeft een simyo prepaid en stapt over naar een abbo van een andere provider. Ik blijf wel Simyo gebruiker, kan zijn beltegoed overgezet worden naar mijn nummer?
Mvg Urban
Hallo,
Mijn zoon heeft een simyo prepaid en stapt over naar een abbo van een andere provider. Ik blijf wel Simyo gebruiker, kan zijn beltegoed overgezet worden naar mijn nummer?
Mvg Urban
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Het is mogelijk om beltegoed van de ene Simyo prepaid aansluiting over te zetten naar een andere Simyo prepaid aansluiting.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?
Ik kijk dan graag even met je mee.
Groetjes,
Ashley
Gedaan
Kan ik nu al het nummer van mijn zoon overzetten naar de andere provider? Of vervalt dan het restant beltegoed?
Kan ik nu al het nummer van mijn zoon overzetten naar de andere provider? Of vervalt dan het restant beltegoed?
Ik zou even wachten totdat het beltegoed van je zoon is overgeboekt naar jou, anders ben jet het restant beltegoed inderdaad meteen kwijt als de nieuwe provider het nummer overneemt
Hoi
Als het goed is ben je inmiddels geholpen via privéberichten door
Ik zou even wachten totdat het beltegoed van je zoon is overgeboekt naar jou, anders ben jet het restant beltegoed inderdaad meteen kwijt als de nieuwe provider het nummer overneemt
Beltegoed kan altijd overgeheveld worden naar een andere Simyo prepaid aansluiting
Groetjes,
Seren
Ik zie dat het beltegoed nog niet overgezet is naar mijn nummer maar de simkaart van mijn zoon is nu al wel onaangekondigd geblokkeerd! Dit is natuurlijk helemaal niet handig! Hoe moet mijn zoon nu bellen als er wat is? Graag met spoed afhandelen nu! #notamused!
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Ik zie dat het overzetten van zijn beltegoed in behandeling is. De sim is geblokkeerd omdat er steeds verbruik plaatsvond waardoor het bedrag niet overeenkwam met het over te zetten bedrag. Nu kan er geen verbruik plaatsvinden en kan het juiste bedrag overgezet worden.
Als er geen beltegoed op de sim staat wordt deze altijd geblokkeerd voor uitgaand verkeer wat hier ook het geval gaat zijn i.v.m. de overheveling. Je kan er ook voor kiezen om het bedrag pas over te zetten als de overstap rond is. Mocht je dit willen hoor ik het graag. Ik kijk dan of het nog mogelijk is de overheveling te annuleren.
Groetjes,
Ashley
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.