Hallo, Ik heb 2 prepaids en wil 1 daarvan opzeggen en het beltegoed naar een ander prepaid overzetten.
Prepaid nr. 0613xxxxxx wil ik opzeggen en het beltegoed overzetten naar nr. 0630xxxxxx.
Alvast bedankt,
Victor Alewijnse.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Victor,
Welkom op het forum.
Het is zeker mogelijk om het beltegoed over te zetten. Ik had nog wel één vraag, voordat ik het tegoed over zal zetten. Er zitten administratiekosten van € 5,- aan verbonden. Deze kosten worden afgehaald van het tegoed dat overgezet wordt. Ga je hiermee akkoord? Zodra je hiermee akkoord gaat, ga ik ermee aan de slag!
Verder heb ik de 06-nummers uit je bericht verwijderd, zodat deze niet openbaar komen te staan.
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum.
Het is zeker mogelijk om het beltegoed over te zetten. Ik had nog wel één vraag, voordat ik het tegoed over zal zetten. Er zitten administratiekosten van € 5,- aan verbonden. Deze kosten worden afgehaald van het tegoed dat overgezet wordt. Ga je hiermee akkoord? Zodra je hiermee akkoord gaat, ga ik ermee aan de slag!
Verder heb ik de 06-nummers uit je bericht verwijderd, zodat deze niet openbaar komen te staan.
Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,
Ja ik had het al gelezen van die admin. kosten, en ik ga ermee akkoord.
Dus je mag ermee aan de slag.
Groeten,
Victor.P.
Ja ik had het al gelezen van die admin. kosten, en ik ga ermee akkoord.
Dus je mag ermee aan de slag.
Groeten,
Victor.P.
Hoi Victor P,
Bedankt voor je reactie. Ik heb het beltegoed overgezet. Je kunt het nu al terugzien op je Mijn Simyo! Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
Bedankt voor je reactie. Ik heb het beltegoed overgezet. Je kunt het nu al terugzien op je Mijn Simyo! Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,
Er staat nu weer 10 Euro beltegoed op mijn nummer dat opgeheven zou worden...
Is het weer automatisch opgewaardeerd ?
Hoe zit dat?
Groet,
Victor P.
Er staat nu weer 10 Euro beltegoed op mijn nummer dat opgeheven zou worden...
Is het weer automatisch opgewaardeerd ?
Hoe zit dat?
Groet,
Victor P.
Hi Victor P.,
Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je opwaarderingen! Wil je mij in een privébericht het nummer sturen dat opgezegd diende te worden? Dan kan ik die aansluiting erbij pakken!
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan over je opwaarderingen! Wil je mij in een privébericht het nummer sturen dat opgezegd diende te worden? Dan kan ik die aansluiting erbij pakken!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.