Skip to main content

.

Beantwoord

Kan ik mijn Prepaid beltegoed overzetten op een ander nummer?

• 11 februari 2025
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Ik stop met mijn simyo prepaid simkaart, maar er staat nog beltegoed op.  Mijn man blijft wel zijn simyo prepaid simkaart gebruiken. Kan mijn beltegoed naar zijn kaart worden overgezet?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Telenn,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je gaat stoppen met je Simyo Prepaid! Je kan uiteraard het beltegoed laten overzetten naar een ander Simyo Prepaid nummer. Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens dan maak ik dit graag voor jullie in orde ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie

5 reacties

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 781 reacties
  • 11 februari 2025

Beste ​@Telenn onder voorwaarden is het mogelijk, wacht s.v.p. de reactie van een moderator af.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2368 reacties
  • antwoord
  • 11 februari 2025

Hoi ​@Telenn,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je gaat stoppen met je Simyo Prepaid! Je kan uiteraard het beltegoed laten overzetten naar een ander Simyo Prepaid nummer. Als je mij een privébericht stuurt met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens dan maak ik dit graag voor jullie in orde ðŸ˜Š.

Groetjes,
Amy

• Beginner
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Ik heb 2 prepaid kaarten van Simyo en wil er 1tje laten vervallen en het tegoed over te laten schrijven naar het andee nummer.

Vraag is HOE?

JanD
Forum|alt.badge.img+6
  • Consultant
  • 781 reacties
  • 13 februari 2025

Beste ​@gyula dat kan onder voorwaarden en kan een moderator voor je regelen.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af vandaag.

Succes.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2368 reacties
  • 13 februari 2025

Hoi ​@gyula,

Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw topic even verplaatst naar een bestaand topic met hetzelfde onderwerp die afgelopen maandag was aangemaakt. Hier kan je mijn beste antwoordt in terugvinden ðŸ˜Š.

Stuur je mij ook even een privébericht? Dan maak ik dit ook graag voor jou in orde.

Bedankt voor je r​eactie @JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer