.

Vraag

Kan ik mijn beltegoed teruggestort krijgen?

  • 9 February 2023
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Mijn vrouw is maandagmorgen overleden. Daarom wil ik graag het saldo  van € 17,85 teruggestort krijgen.

Hartelijk dank, Jan A. Fennema 


2 reacties

Reputatie 7

@Jennifer2023 Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!

Wat betreft je vraag, morgen zal een moderator (= Simyo medewerker) je in dit topic vragen haar een persoonlijk bericht te sturen.

Wil je tevens je IBAN weghalen? Dit is een openbaar forum en hoogst onverstandig om persoonlijke privacy gevoelige informatie te delen. Gedurende een bepaalde tijd kun je zelf nog je post bewerken. Hierna zal een moderator dit (moeten) doen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jennifer2023,

Bedankt voor je bericht. Wat verschrikkelijk nieuws om te horen dat je vrouw is overleden! Wij wensen je veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke periode.

Het is zeker mogelijk om je beltegoed teruggestort te krijgen. Zoals @RicoK inderdaad aangeeft is het niet handig om je persoonlijke gegevens te plaatsen hier op het Forum, omdat dit namelijk openbaar is voor iedereen. Ik heb daarom je rekeningnummer uit je bericht verwijderd. Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en dan zorg ik ervoor dat je beltegoed teruggestort wordt op je rekening.

Bedankt voor je hulp, Rico 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer