.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overzetten op een ander nummer en dit nummer opzeggen?

  • 8 November 2016
  • 7 reacties
  • 371 Bekeken

Badge
Graag wil ik het geld wat staat op telefoonnummer 06xxxxxxxx overzetten naar 06xxxxxxxx
Verder wil ik dan nummer 06xxxxxxxx opzeggen.
icon

Beste antwoord door Samantha 9 November 2016, 10:37

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Gertine Bobeldijk,

Het antwoord vind je hier https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-opzeggen-en-beltegoed-overzetten-309

Een moderator zal je telefoonnummers, vanwege jouw privacy, onherkenbaar maken.
Badge +7
Hoi Gertine Bobeldijk,

Welkom op het Simyo forum! :D

Natuurlijk kunnen we het beltegoed overzetten van het ene nummer naar het andere nummer! Hier brengen we wel € 5,- voor in rekening. Dit bedrag wordt van het beltegoed afgetrokken. Ga je hiermee akkoord? De simkaart zonder beltegoed wordt nadat hij 6 maanden niet meer gebruikt is, automatisch afgesloten. Meer informatie hierover kun je vinden in de link die franswon je gegeven heeft.

Zoals franswon ook al aangaf, heb ik de telefoonnummers in je bericht vanwege jouw privacy, onherkenbaar gemaakt. Ik heb de telefoonnummers wel opgeslagen, dus we weten van welk nummer naar welk nummer het beltegoed moet worden overgezet.

Laat je weten of je akkoord gaat met het overzetten van het beltegoed? Dan gaan we dit in orde maken.

Groetjes,
Samantha

@franswon Bedankt voor je hulp! 🙂
Badge
Goedendag Samantha,

Bedankt voor je bericht. Het is akkoord.
Ik had via de site gezocht hoe het moest. Daar kwam te staan dat het via het forum moest en dat je beide telefoonnummers erbij moest zetten.
Maar dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.

Met vriendelijke groet,
Gertine
Badge +7
Goedemiddag Gertine,

Nee hoor, je hebt het goed begrepen. Ik wou gewoon even controleren of je op de hoogte was van de € 5,- die we in rekening brengen hiervoor 🙂

Ik zie alleen dat ik een foutje heb gemaakt. Het nummer waar je het beltegoed naar over wilt zetten, is een Sim Only. We kunnen alleen beltegoed overzetten naar een andere Prepaid. Dit heb ik gisteren niet gezien, sorry! Het is dus helaas niet mogelijk om het beltegoed over te zetten naar dit nummer. Heb je misschien een ander nummer waar je het beltegoed naar over kunt zetten?

Groetjes,
Samantha
Badge
Goedendag,

Dan graag op 06xxxxxxxx.

Groet,
Gertine
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Gertine,

Je kunt beter dit nummer via een PB (Persoonlijk Bericht) naar de moderator sturen, als je op de naam van de moderator klikt kan je een PB zenden, nu staat er weer een privé-nummer in beeld, een moderator zal dit uiteraard weer aanpassen.

Als je hier dan schrijft dat je een PB hebt gestuurd komt het helemaal goed.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gertine,

Bedankt voor je bericht!

Ik heb je beltegoed overgezet op het telefoonnummer dat je hebt geplaatst. Als je met dit telefoonnummer inlogt op Mijn Simyo, dan zie je dat het tegoed is aangevuld.

Omdat je het telefoonnummer op het Forum hebt geplaatst, heb ik het voor je afgeschermd.

@franswon, bedankt voor de aanvulling! :D

Groetjes,
Asma

Reageer