.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overzetten?

  • 22 July 2015
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Hallo,

Ik zou graag mijn beltegoed over willen zetten naar een andere sim kaart op hetzelfde adres.
Kunnen jullie dit regelen?

met vriendelijke groet,

Ineke
icon

Beste antwoord door Ali 27 July 2015, 12:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Onderstaand het geen dat ik heb kunnen vinden. mbt het overzetten van het beltegoed,

Zou dit graag willen doen, Kan dit via het forum middels een prive bericht?

mvg ineke

Welkom op het forum Jolanda74,

Hiervoor moet je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, per mail of forum. Indien je wilt dat ik het voor je in orde maak, wil ik je vragen een privé bericht te sturen met daarin beide telefoonnummers, naam, adres, geboortedatum en rekeningnummer. Voor het over zetten van het beltegoed worden 5 euro administratiekosten in rekening gebracht. Voorbeeld. Wanneer je 15 euro wilt laten overzetten, zal dit bedrag minus 5 euro als beltegoed worden over gezet.

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Wismans,

Excuses voor de late reactie.

Het overzetten van je beltegoed naar een andere aansluiting is mogelijk. Het overgebleven tegoed kan alleen worden omgezet naar een prepaid aansluiting. Je beltegoed kan niet overgeheveld worden naar een abonnement.
Op onze servicepagina kan je hier meer informatie overhttps://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-opzeggen-en-beltegoed-overzetten-309 .

Ik voer het graag voor je uit. Je mag mij een privébericht sturen met de twee nummer. Als je aangeeft welke aansluiting je wenst te behouden zal ik het tegoed meteen voor je overzetten.
Badge
tip, ongebruikte of verlopen bel saldo's van prepaidkaarten mag je altijd laten terugboeken naar je bankrekening, providers mogen enkel de kosten in rekening brengen daarvoor 😉

BTW ik vind 5 euro wel erg prijzig, voor een simpele handeling, geld storten is immers gratis. lijkt wel alsof providers er alles aan doen om het de klant zo ongemakkelijk mogelijk te maken om op te zeggen, beltegoed meenemen bij een overstap zou ook een functie moeten zijn van een goede overstapservice.

Reageer