.

Beantwoord

Kan ik mijn beltegoed overhevelen naar een andere aansluiting?

  • 16 May 2016
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

beste,
mijn nr komt te vervallen omdat ik tijdelijk ivm aankoop toestel en abbonement even naar tele 2 hop en ik het nr mee neem.
er staat nog tegoed op dat nr en de aanvraag is bezig om naar tele2 te gaan kan ik tegelijk dan ook dat tegoed overhevelen naar me andere simyo nr?
in beidde gevallen wordt ik afgesloten van jullie en ik wil graag dat tegoed redden dus zouden die 2 regels samen kunnen werken?
gr leo
icon

Beste antwoord door Tiury 17 May 2016, 16:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Beste Grootvizier,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is niet verstandig je nummer te vermelden, een moderator zal dit aanpassen (het is niet nodig je nummer te plaatsen, Simyo weet aan de hand van je gebruikersnaam welk nummer hier bij hoort).

Ik denk niet dat het mogelijk is om het tegoed over te hevelen, een moderator zal hier verder op reageren.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Grootvizier, ook namens mij; welkom op het Simyo forum!

Zoals franswon aangeeft is het niet verstandig om jouw nummer op een openbaar forum te delen 🙂. Ik heb deze zojuist aangepast, zodat je je hier geen zorgen over hoeft te maken.

Dan natuurlijk antwoord op jouw vraag; natuurlijk is het mogelijk om beltegoed over te hevelen naar een ander nummer. Ik moet hierbij wel zeggen dat hier € 5,- administratie kosten voor worden gerekend. Als je hier mee akkoord gaat, hoor ik graag van je wanneer je dit beltegoed op de andere aansluiting wilt hebben.

Laat je het weten?

Groetjes, Tiury

Reageer