Skip to main content
Hallo,

Ik heb een sim only abonnement en wil deze omzetten naar pre paid. Ik heb echter nog zo‘n 30 euro tegoed op dit abonnement staan, i.v.m. met een migratie van pre paid naar abonnement (een tijd geleden). Ik bel zo weinig met het abonnement omdat ik een telefoon van de zaak heb en deze heb ik altijd op de carkit gekoppeld.



Wat gebeurd er met mijn tegoed, wanneer ik deze overzee naar pre paid? Wordt deze omgezet naar tegoed?



Alvast bedankt voor een reactie.



Groet,



René
Weet je zeker dat je wel wilt overstappen naar pre-paid? Misschien kun je je abonnement gewoon naar beneden bijstellen?



Je beltegoed wat je aan het einde van de maand 'overhoudt', neem je niet mee naar de volgende maand en vervalt dus. Elke maand weer. Je kunt het dus ook niet meenemen naar een pre-paid aansluiting. 



Ik ben dan ook verbaasd dat jij een tegoed hebt van € 30,00.



Andersom, dus een pre-paidtegoed naar een abonnement, kun je dit wel meenemen. Dacht ik althans.....
Hoi Rene1975,



Wat een goed idee om weer over te stappen naar Prepaid in jouw geval. Ik zie dat voor je abonnement begon, je 2 maal €50,- hebt opgewaardeerd. Daarom stapte je over naar Sim Only met ongeveer €93,17, waar nu nog €39,17 van over is gebleven.



Normaal gesproken vervalt dit tegoed als je weer overstapt naar een Prepaid. Ik heb afgesproken met onze financiële afdeling dat we, omdat het over zoveel geld gaat, toch het tegoed kunnen overhevelen naar een nieuwe Prepaid aansluiting. Een gelukje dus 🙂!



Je kunt een nieuwe Prepaid simkaart bestellen via www.simyo.nl, met nummerbehoud. Zodra je nummer is overgezet, moet je even contact met ons opnemen, zodat wij het tegoed over kunnen hevelen. Spreken we dat zo af?



Bedankt voor je reactie, RicoK. Dit had jij ook niet kunnen voorzien 😉!
Hallo Tiury,

Bedankt voor je snelle reactie en voor de genomen moeite. Ik heb zojuist een pre paid aangevraagd met nummerbehoud. Zodra de migratie rond is, neem ik contact met je op (via pb?).



M.v.g.

René



Hoi Rene1975,



Wat een goed idee om weer over te stappen naar Prepaid in jouw geval. Ik zie dat voor je abonnement begon, je 2 maal €50,- hebt opgewaardeerd. Daarom stapte je over naar Sim Only met ongeveer €93,17, waar nu nog €39,17 van over is gebleven.



Normaal gesproken vervalt dit tegoed als je weer overstapt naar een Prepaid. Ik heb afgesproken met onze financiële afdeling dat we, omdat het over zoveel geld gaat, toch het tegoed kunnen overhevelen naar een nieuwe Prepaid aansluiting. Een gelukje dus 🙂!



Je kunt een nieuwe Prepaid simkaart bestellen via www.simyo.nl, met nummerbehoud. Zodra je nummer is overgezet, moet je even contact met ons opnemen, zodat wij het tegoed over kunnen hevelen. Spreken we dat zo af?



Bedankt voor je reactie, RicoK. Dit had jij ook niet kunnen voorzien 😉!


Hoi Rene1975,



Graag gedaan hoor! Je kunt inderdaad het beste een privéberichtje sturen op het moment dat je nummer is overgezet 🙂 Dan kan ik zorgen dat je tegoed wordt overgezet. Mocht je nog vragen hebben met betrekking tot het overzetten van je nummer, hoor ik het ook vraag van je!

Reageer