.

Beantwoord

Kan ik met mijn prepaid aansluiting ook verbinding maken met een openbaar wifi netwerk?

  • 3 August 2020
  • 9 reacties
  • 541 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie

Ik heb sinds kort een smartphone, maar ik heb alleen prepaid bellen. Thuis kan ik er wel mee het internet op. Dat gaat denk ik via wifi en mijn router?

Ik spaar sinds kort digitaal bij Ah. Om uit te laten betalen moet ik een smartphone hebben en een code opvragen. Bij Ah is gratis wifi.

Mijn vraag is nu: kan ik met mijn telefoon gebruik maken van Ah wifi en hoe werkt dat? Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen.

Sorry, ik ben niet één van de jongsten meer en sommige dingen zijn wat moeilijk voor me.

 

icon

Beste antwoord door RicoK 3 August 2020, 12:33

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7

@mrnn Als je met je telefoon thuis gebruik kan maken van WiFi dan zou dat overal moeten kunnen. Wat je dan moet doen, net als thuis, is op de lokatie waar je je op dat moment bevindt een WiFi-netwerk selecteren op je telefoon en inloggen hetzij d.m.v. het invoeren van inloggegevens of de algemene voorwaarden selecteren indien gebruik van WiFi gratis is, zoals bij de AH.

Reputatie 7
Badge +9

 

Sorry, ik ben niet één van de jongsten meer en sommige dingen zijn wat moeilijk voor me.

 

Toch spaart u AH zegeltjes digitaal. Dus dat is al heel wat. Scheelt overigens ook een hoop gelik, denk ik. :wink:

En inderdaad zoals Rico zegt, in de AH winkel het AH Wifi netwerk selecteren bij de WiFi instellingen op uw smartphone.

Reputatie 7

@de leon Hoe ‘grappig’…... Ik was al verbaasd toen ik bemerkte dat jij een reactie had geplaatst, maar dat ik hiervan geen melding per e-mail heb ontvangen. Die heb ik dus wel ontvangen, maar Gmail meende door de titel van dit topic een reclame-uiting te zien en daardoor de melding van je post in het reclame-tabblad had geplaatst. :)

Reputatie 7
Badge +9

@RicoK :laughing:

Overigens, waar bemoeit Google zich mee?

AH kan namelijk ook verwijzen naar:

  • die supermarkt dus
  • Air Algérie, een luchtvaartmaatschappij met IATA-code AH
  • Aziatische weg, Engels: Asian Highway, AH, een project om het Aziatische snelwegennet te verbeteren
  • Islamitische kalender, ("Anno Hegirae", AH), "Na de Hidjra", na de migratie van Mohammed en zijn volgelingen van Mekka naar Medina in 622)

Ah kan verder nog verwijzen naar:

Reputatie 7
Badge +9

Even OT weer...ik hoop dat die mevrouw inmiddels met de snelheid van het licht haar weg weer gevonden heeft naar de Appie om te cashen.

En mochten we ergens eens iemand aan zijn / haar smartphone zien likken, dan heeft die het principe van digitaal zegeltjes plakken van de Ap niet goed begrepen. En ook Appie zegels op je foon plakken is niet de bedoeling.  :wink:

Reputatie 7
Badge +9

@de leon was deze zeer voor de hand liggende verwijzing vergeten (Engels):

EXCLAMATION

Used to express a range of emotions including surprise, pleasure, sympathy, and realization.

  • ‘ah, there you are!’
  • ‘ah, this is the life’

  • ‘Ah I see what you mean.’
  • ‘Ah, that's much better.’
  • ‘‘Ah, you poor child,’ answered the old woman, ‘what a place for you to come to!‘’
  • ‘Ah, what did i get myself into? help please ...’
  • ‘There is a Polish folksong that I learned in school and the English translation starts, "Ah, lovely meadows green and wide."’
  • ‘Ah, are you using Simyo? How interesting.’
Reputatie 7
Badge +6

Hoi mrnn,

 

Wat leuk dat je zegeltjes spaart! Wat RicoK aangeeft klopt inderdaad. Succes!

 

Thanks mannen voor de leuke toevoegingen haha!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Hartelijk dank allemaal voor de reacties. Ik heb al 1 boekje vol, maar ik ga nog even door. Leuk spaarpotje wordt dat. :wink:

Reputatie 7
Badge +6

hahaa, succes!

Reageer