.

Beantwoord

Kan ik meerdere keren per maand een internetbundel op mijn Prepaid aansluiting zetten?


Ik wil graag de mogelijkheid om op mijn prepaid meerdere keren per maand een 100MB bundel te zetten. Waarom is dat niet mogelijk bij Simyo?
icon

Beste antwoord door Ray 24 July 2016, 19:05

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Pjotr001,

Welkom op het Simyo Forum.

Waarom deze beperking er is weet ik niet. Misschien is het iets wat Simyo op de lijst met gewenste veranderigen kan zetten.
Volgens mij kan dat wel. Is onlangs veranderd.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120

Maar als je vaker meerdere keren per maand 100 MB wil aanschaffen zou ik een abonnement overwegen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pjots001,

Welkom op het forum.

Ik ga je denk ik blij maken. Het is nu namelijk wel mogelijk om meerdere Prepaid bundels in één maand aan te schaffen. Voorheen was het inderdaad niet mogelijk.

@franswon en Raytje bedankt voor jullie hulp :D

Groetjes,
Caspar
Heel leuk... maar mijn bundel is op en het is niet mogelijk om er 1 aan te schaffen. Dus wanneer kan dat?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi guggenheim,

Heb je de link in het antwoord gelezen? Speciaal dit stukje lijkt me belangrijk:

Is je bundel op? Dan kun je een nieuwe bundel aanvragen op Mijn Simyo onder het kopje Overzicht. Maak je gebruik van automatisch verlengen? Zet dan deze optie even uit, daarna heb je de mogelijkheid om een nieuwe internetbundel aan te schaffen en om het automatisch verlengen van je maandbundel weer te activeren.
ik heb het meerder malen gelezen, maar het lukt helaas niet:O????

''Je kunt op dit moment geen andere bundel activeren. Je kunt na 14 augustus 2016, 23:59 weer een nieuwe bundel kiezen. Zorg er dan wel voor dat 'automatisch verlengen' is uitgeschakeld.'' dit staat er
Hoi Pjots001,

Welkom op het forum.

Ik ga je denk ik blij maken. Het is nu namelijk wel mogelijk om meerdere Prepaid bundels in één maand aan te schaffen. Voorheen was het inderdaad niet mogelijk.

@franswon en Raytje bedankt voor jullie hulp :D

Groetjes,
Caspar


zie mijn vorige reactie ;o
Reputatie 7
Badge +9
Dan wordt het wachten op een moderator, jammer genoeg is het erg druk op dit moment: https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-verstoringen-59/drukte-op-forum-mail-35079
opgelost, duurde een groot aantal uur voordat het kan
Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig, was misschien op de server ook erg druk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Guggenheim,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te zien dat je niet direct een nieuwe bundel hebt kunnen aanschaffen!

Een belangrijk puntje om te vermelden: de bundel moet helemaal op zijn voordat je een volgende kunt activeren. Omdat je verbruik met een vertraging op Mijn Simyo wordt verwerkt, kan het zijn dat het niet direct lukt om een bundel aan te zetten. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt en kun je weer gebruik maken van het internet via een internetbundel. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan hoor ik het graag van je!

@Franswon, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer