.

Beantwoord

Kan ik het beltegoed laten overzetten naar ander nummer?

  • 25 April 2015
  • 3 reacties
  • 1168 Bekeken

hallo ik wil mijn bel tegoed van nummer 06*******9 overzetten naar telefoon nummer 06*******8 omdat het degene die belt met 06*******9 is overleden als het beltegoed is overgezet dan knip ik de simkaart in stukken.
mvg Jan
icon

Beste antwoord door Tiury 28 April 2015, 13:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hallo,

Ten eerste gecondoleerd.

In het weekend zijn er weinig tot geen moderators actief dus is er kans dat er pas na het weekend gereageerd zal worden. Omdat dit een open forum is wil ik u wel adviseren om de telefoonnummers weg te halen. Ook zou ik dan de vraag anders formuleren omdat het niet zomaar mogelijk is, als het überhaupt al mogelijk is. U kunt dit doen tot een uur na het plaatsen van uw bericht.
Gecondoleerd, Jan ook namens mij.
Maar verwijder de 06 nummers op pc klik op potloodje. Dit kan tot 11:47.

Groet van het paerd.
Friesian.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi LOCO, welkom op het Simyo.

Namens Simyo willen we je ook condoleren en sterkte toewensen. Ik heb je topic aangepast, om op die manier je privacy te bewaren.

Het is mogelijk voor ons om het resterende beltegoed over te hevelen naar het andere nummer. Hiervoor hebben we echter wel een akte van overlijden nodig. We zullen vervolgens het volledige beltegoed kosteloos overzetten. Je kunt het bestand naar Klantenservice@simyo.nl sturen met hierbij de bijbehorende telefoonnummers en je verzoek 🙂.

Laat je me weten of het is gelukt?

Groetjes, Tiury

Bedankt Friesian en Raytje voor jullie oplettendheid! 🙂

Reageer