mijn internet bundel is door mijn fout eerder op
nu kan ik geen nieuwe aan maken voor de maand
om is wie is er dom ik heb het op tijd in de gaten
anders kunnen de koste flink oplopen
hoe kan ik deze annuleren en opnieuw instellen
gaat om bundel van 4 euro
Gr Ab
Bladzijde 1 / 1
Hoi abluwes, welkom op ons forum!
Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.
Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Ik zie dat je in dit topic je antwoord reeds gevonden hebt.
De reden dat je met Prepaid niet tussentijds een nieuwe bundel aan kunt vragen is omdat het een maandbundel is. Deze zorgt ervoor dat je tijdens een maand 100 MB kunt gebruiken.
Het is er niet op gemaakt om korter te duren dan dat.
Als je overigens vaker dan incidenteel internet nodig hebt, raad ik je aan om over te stappen naar Sim Only. Dat kan via Mijn Simyo en is binnen een werkdag geregeld.
Is dit zo duidelijk voor je?
Allereerst: sorry dat je zo lang op een reactie hebt moeten wachten. We proberen altijd binnen een werkdag te reageren, maar helaas is het drukker geweest dan we verwachtten.
Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.
Ik zie dat je in dit topic je antwoord reeds gevonden hebt.
De reden dat je met Prepaid niet tussentijds een nieuwe bundel aan kunt vragen is omdat het een maandbundel is. Deze zorgt ervoor dat je tijdens een maand 100 MB kunt gebruiken.
Het is er niet op gemaakt om korter te duren dan dat.
Als je overigens vaker dan incidenteel internet nodig hebt, raad ik je aan om over te stappen naar Sim Only. Dat kan via Mijn Simyo en is binnen een werkdag geregeld.
Is dit zo duidelijk voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.