Skip to main content
Vraag

Kan ik een prepaid bestellen naast mijn Sim Only abonnement?

• July 5, 2025
  • 3 reacties
  • 53 Bekeken

Ik wil een prepaid kaart in een sos-melder zetten en die opwaarderen wanneer het nodig is. De kaart wordt waarschijnlijk nauwelijks gebruikt. Nu heb ik al een sim-only abonnement, kan ik de prepaid kaart vanuit dezelfde app bedienen?

Het aanvragen van een prepaidkaart gaat ook niet als ik ingelogd ben.

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

3 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 5, 2025

Beste ​@Ivo tH als je toestel daar ruimte voor biedt kun je inderdaad 2 simkaarten plaatsen of 1 e-sim en 1 fysieke kaart, net wat je wilt.

Is ook beheerbaar via 1 app.

Wat voor (fout)melding krijg je als je een prepaid probeert aan te vragen?

Voor aanvullende hulp in het weekend kun je ook met Simyo WhatsAppen, za-zo tussen 10.00-17.00 uur, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • July 7, 2025

Hoi ​@Ivo tH,

Bedankt voor je bericht. Bedoel je dat je voor hetzelfde nummer een prepaid simkaart erbij wilt? Dat is helaas niet mogelijk. 

Als je naast jouw Sim Only abonnement een aparte Prepaid simkaart wilt gebruiken dan dien je daarvoor een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website. Aan de Prepaid simkaart wordt dan een willekeurig 06-nummer gekoppeld. Wel kan je met de inloggegevens van de Prepaid (die je per e-mail ontvangt) inloggen in de Mijn Simyo app. Je dient dan een tweede account toe te voegen via de inlogpagina. 

Let erop dat wij geen garantie geven over de werking van een Simyo simkaart in een ander apparaat dan een mobiele telefoon. Je kan het altijd proberen maar mocht de simkaart niet werken in de SOS melder dan kan je de prepaid aansluiting binnen twee weken annuleren via Simyo.nl/annuleren

Bedankt voor je reactie ​@JanD! Ik vermoed dat de klant meer doelt op wat ik hierboven heb omschreven maar ik kan het mis hebben. Ik ben benieuwd naar de reactie van ​@Ivo tH.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • July 7, 2025

Dank beide

@JanD, toen ik ingelogd was kon ik geen prepaidkaart vinden. Niet ingelogd wel

@Amy, ik zal een tweede account aanmaken, zodat ik kan opwaarderen als dat nodig is. Bedankt voor het advies.