Skip to main content
Ik ben al een paar jaar abonnee bij Simyo met een bundel waar ik genoeg aan heb. Nu de ANWB de praatpalen heeft uitgeschakeld, wil ik graag een gewone prepaid kaart voor mijn reservetelefoon in de auto. Kan dat? LIefst zonder internet.
Geen enkel probleem, deze kun je gewoon bestellen.
Geen enkel probleem, deze kun je gewoon bestellen.

Internet kan worden uitgezet via mijn Simyo van de prepaid aansluiting.
Hoi allebei,

Hartelijk dank voor jullie antwoord!

Dan ga ik vandaag een prepaid kaart bestellen.

Hartelijke groet!
Hoi 28348,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je een Simyo Prepaid kaartje bovenop je abonnement wilt hebben 🙂 Dat kan inderdaad gewoon! Je kunt 'm hier bestellen. Dan krijg je een nieuwe simkaart met een nieuw telefoonnummer. Deze simkaart kun je dan gebruiken voor je reservetelefoon. Ik raad je trouwens aan om de internetoptie uit te zetten dan via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, om er zeker van te zijn dat die simkaart niet alsnog met data gaat werken. Het kan zo zijn dat bepaalde apps om internet vragen bijvoorbeeld, en als die internetoptie aanstaat (wat standaard zo is), dan gaat dat van je beltegoed af. Dat zou zonde zijn!



Laat je me weten of je nog vragen hebt?



@ Ron H en Friesian, dankjewel voor de reacties!



Groetjes,

Jihane
Dank je wel Jihane, en ook de anderen hartelijk dank voor de goede en snelle antwoorden.

Ik ga die extra simkaart inderdaad bestellen, maar ik wil dat dan graag via mijn (echt)'vriend' doen. Hij heeft al een prepaid kaart en kan mij dan waarschijnlijk een vriendendienst bewijzen. 🙂 En ik zal de instellingen inderdaad aanpassen.

Ik moet alleen even wachten tot hij weer een keertje achter zijn laptop kruipt.
Hoi 28348,



Wauw, zo lief dat je de korting aan je 'echte' vriend gunt. Dit toont weer aan dat jij een échte vriend bent! :D



Als je na de bestelling wilt laten nakijken of de VriendenDeal goed is doorgekomen, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je hier graag mee verder. :$



Groetjes,

Asma
Hoi Asma,

Dit is naturlijk geen 'echte' vraag, maar een gewone reactie op deze mooie actie van Simyo.

Alles goed gelukt! De simkaart kwam gisteren gewoon met de post. Ik ben nog wel even bezig geweest om hem goed in mijn Nokia (N8) te krijgen. Wat een gepriegel aan de zijkant, maar goed: hij zit erin. En als ik weer in de auto stap, is mijn nieuwe, kleine vriendje ook bij me!

Fijne dag!

Betty
Hoi Betty,



Oh, super goed om te horen dat het allemaal is gelukt! :D



Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.



Groetjes,

Asma

Reageer