Skip to main content
Hallo, Ik ben mijn telefoon kwijt en hij staat uit (batterij leeg) dus kan ook niet bellen om hem terug te vinden. Ik zou graag een ander toestel willen hebben. Kan ik daar een nieuwe simkaart voor krijgen met behoud van mijn huidige nummer en beltegoed?
Volgens mij wel, op voorwaarde dat je je je simkaart hebt geblokkeerd. Je kunt toch opmijn simyo zien of de telefoon is gebruikt .door anderen.
Volgens mij wel, op voorwaarde dat je je je simkaart hebt geblokkeerd. Je kunt toch opmijn simyo zien of de telefoon is gebruikt .door anderen. Ja je kunt op je Mijn Simyo bij instellingen en dan Simkaart je simkaart blokkeren en tevens een vervangende bestellen. Kosten voor het bestellen zijn 5 euro. Check wel of je adres juist is.



Als je de simkaart binnen hebt, moet je voor het activeren, eerst de verloren even deblokkeren. Anders kun je de nieuwe niet activeren.
Hoi MarliesB,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat je je toestel kwijt bent. Goed van je dat je de status op 'gestolen' hebt gezet, zodat je simkaart geblokkeerd is. Zoals Senga al zei, kun je via Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je al gedaan hebt. Ik hoop dat de simkaart snel binnen is!



Heb je hier verder nog vragen over?



@Senga ook jij welkom op het forum en heel erg bedankt voor het meedenken!



Groetjes,

Caspar

Reageer