Skip to main content
Ik ben jaren prepaidklant en koop een internetbundel van 7 euro, is het mogelijk een nieuwe bundel te kopen als de maand nog niet voorbij is maar je oude bundel wel op
Nee. Alleen als je helemaal gaan bundel had. BIjvoorbeeld na een maandje buitenland zonder bundel
Hoi Paulvdhoogen en f.groos,



Welkom op het forum :)



Het is inderdaad niet mogelijk om een nieuwe bundel aan te schaffen als de looptijd van de 'originele' bundel nog niet verlopen is. Je zult dus moeten wachten tot de maand is verlopen, daarna kun je weer een nieuwe bundel aanschaffen.



@f.groos, bedankt voor je antwoord 🙂
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan als Paulvdhoogen.

Doordat ik blijkbaar Wifi uitgeschakeld had, was ik binnen 10 minuten youtuben door mijn bundel gegaan.



Het is blijkbaar zoals het is, maar ik zou het erg fijn vinden als de optie beschikbaar komt om nogmaals voor het volledige bedrag van je huidige bundel voor de resterende dagen van de maand dezelfde mb's nog een keer te krijgen.



Dat is handig voor de gebruiker, en extra geld voor Simyo.
Hoi Eengebruiker,



Wat vervelend dat je internet bundel zo vlug op is! Zeker als je dan niet de mogelijkheid hebt om een extra internetbundel aan te schaffen. Het is een tijd lang technisch niet mogelijk geweest om het bijkopen van MB's aan te bieden, dus hebben we dit idee aan de kant geschoven. Na een aantal aanpassingen is dit wel gelukt om dit mogelijk te maken voor Simyo Sim Only klanten. De kans is dus aanwezig dat we hier gauw mee aan de slag gaan 🙂.



Bedankt dat je ons hier op hebt gewezen!



Groetjes, Tiury

Reageer