.

Beantwoord

Kan ik binnen Simyo overstappen van abonnement naar prepaid?

  • 5 December 2014
  • 2 reacties
  • 445 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ga verhuizen naar het buitenland maar wil mijn Nederlandse nummer wel behouden en als ik in Nederland ben er mee bellen.
Kan ik naar een prepaid Simyo overstappen met nummerbehoud?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 December 2014, 20:33

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Natuurlijk kan dat! Dit wordt ook altijd aangeraden om in soortgelijke gevallen een nummer te behouden zonder aan de vaste maandelijkse kosten vast te zitten.

Alleen, je moet niet meer aan een contract vast zitten, want in dat geval zul je je contract af moeten kopen!

Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, moet je hetgeen jij wilt gewoon via je Mijn Simyo kunnen regelen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi masha, welkom op het forum van Simyo!

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Prepaid. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Ik zie dat RicoK al goed heeft meegedacht 😃 Je kunt inderdaad overstappen. In je gegevens zie ik dat je geen jaarcontract hebt. Dit betekent dat je altijd kan overstappen, wel met een maandopzegtermijn. Je kunt dit niet regelen via Mijn Simyo, maar via onze website. Via onze website kun je een Prepaid simkaart bestellen met nummerbehoud. Let er wel op dat je je Prepaid simkaart minstens één keer in de zes maanden uitgaand gebruikt. Zo zal je nummer en simkaart actief blijven :)

Hebben wij je vraag zo beantwoord?

@RicoK; bedankt voor je antwoord 😮 Top!

Reageer