Skip to main content
Hallo,

Deze week heb ik een Smartphone gekocht. Omdat ik daarin mijn KPN Prepaid kaart van mijn oude mobiel niet meer kon gebruiken heb ik bij SIMYO een nieuwe Prepaid kaart gekocht met nummerbehoud. Op mijn oude KPN prepaid kaart staat no ca € 20,-- die zou ik graag overgezet willen hebben naar mijn nieuwe SIMYO Pepaid kaart.Welke stappen moet ik daarvoor ondernemen.

Dank voor jullie hulp.

Pagrach
Eenvoudig gezegd..dat gaat niet. Mijn advies is de 20 eur zo goed mogelijk opmaken / benutten.

Simyo en KPN hebben een gescheiden administratie, website, tarieven en noem maar op. 🆒
Hoi Pagrach,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je kiest voor een Prepaid bij ons 😃 Dat je nu je beltegoed zou willen meenemen kan ik goed begrijpen. Het gaat immers niet om een euro of 2.



Zoals je ziet heb ik Friesian zijn bericht gemarkeerd als antwoord. Hij geeft namelijk helemaal terecht aan dat Simyo en KPN gescheiden zijn als providers. Dit betekent dat dit beltegoed niet omgezet kan worden. Maakt er nog even wat van en probeer het beltegoed op te bellen, sms'en of internetten.



Heb je nog vragen hierover?



@Friesian, bedankt voor je duidelijke antwoord!



Groetjes,

Angela

Reageer