Skip to main content
kan ik een deel van mijn prepaid tegoed overzetten naar een andere telefoon prepaid bij Simyo
Hoi Lakkie,



Welkom op het Simyo Forum! Zeker weten dat dit mogelijk is. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit heb je indirect al gedaan via het forum! Dus de eerste stap is al gezet.



Je kunt hier alles lezen over het overzetten van je Prepaid tegoed naar een andere Prepaid nummer van Simyo.



Groeten,



Bjorn
Hoi Lakkie,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed dat je dit bij ons komt checken.



Zoals Bjorn_ terecht aangeeft, kunnen wij jouw beltegoed overhevelen naar een andere Simyo Prepaid Simkaart 🙂 Hier worden wel kosten voor in rekening gebracht. Deze bedragen voor dit proces €5. We verreken dit automatisch met het beltegoed.



Als je hiermee akkoord gaat, dan heb ik een aantal gegevens van je nodig. Allereerst wil ik graag weten of 1 van de 2 simkaarten moet vervallen, of dat het puur gaat om een klein deel van het beltegoed wat overgezet moet worden. Is dit laatste het geval? Dan wil ik natuurlijk graag weten om welk bedrag het gaat.



Als laatste heb ik beide telefoonnummer nodig en wil ik weten van welk 06-nummer het tegoed af moet komen en naar welke het precies toe moet. Je mag dit sturen in een privébericht zodat jouw gegevens niet openbaar op het forum komen te staan. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt vervolgens in beeld.



@Bjorn_, goed om te zien dat je ons helpt op het forum 🙂 Ik heb je reputatiepunten gegeven voor je bericht. Ik heb je nog niet voorbij zien komen in het Stel-je-voor topic. Misschien leuk om eens te bekijken ;)



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Prepaid'. Zo houden we het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Angela
L.S.,



Mijn telefoon wordt overgezet naar KPN i.v.m. een pakket inclusief telefoon.



Wilt u het prepaid saldo van mijn nummer 06-******** op het moment van omschakelen



overzetten naar het nummer van mijn echtgenote 06-********



De verschuldigde administratiekosten kunt u gelijk in mindering brengen.
Hoi lakkie,



Omdat dit een openbaar forum is waar iedereen alles kan lezen heb ik jullie telefoonnummers even weggehaald ;)



Je nummer wordt vandaag overgezet zag ik, dus heb ik het beltegoed bij je vrouw er op gezet!

Reageer