Skip to main content
Hallo,



Mijn vader is overleden en ik heb lang geleden voor hem een prepaid kaart van Simyo (op mijn naam) aangevraagd / gekregen. Nu staat er nog ruim €27,00 op. Ik begreep van de klantenservice dat ik het over kan hevelen naar een ander Simyo account. Hoe kan ik dat doen?
Hoi Koen1072,



Gecondoleerd met het verlies van je vader.



Het is inderdaad mogelijk om het beltegoed van een Prepaidkaart over te zetten naar een andere Simyo Prepaid aansluiting.



Je kunt het beste een e-mail sturen naar klantenservice@simyo.nl. Vermeld in je bericht beide telefoonnummers en laat ons weten welk nummer mag komen te vervallen. Zodra het beltegoed is overgeheveld, zullen wij de lege simkaart blokkeren en de aansluiting beëindigen. De lege simkaart kun je daarna doorknippen en weggooien. Dit proces kost € 5,- die verrekenen wij automatisch met het beltegoed.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean
Tòp....jullie duidelijke en snelle antwoord! Hoe lang duurt het overhevelen van beltegoed? Het nummer van mijn vader wordt over 1 week nl. afgesloten. Hopelijk kan beltegoed binnen 1 week overgeheveld worden? Ik heb donderdag meteen een mail gestuurd naar de klantenservice en meteen ook antwoord gekregen dat het geregeld wordt. Zie nog geen wijzigingen bij het beltegoed van beide nummers. Gr. Koen
Hoi Koen1072,



Graag gedaan 😃 Top dat je meteen een mail hebt gestuurd.

Ik zie dat het beltegoed vandaag is overgezet. Zie jij dit ook terug op Mijn Simyo?



Groetjes,

Sean

Reageer