Skip to main content
Beste Simyo



Ik probeer over te stappen van prepaid naar simonly maar dat lukt het probleem zit hem in dat ik 16 ben is er een oplossing dat mijn ouders het regelen? want ik heb op mijn simyo al een keer mijn leeftjid in moeten vullen bij het aanvragen van mijn prepaid. dus mijn vraag is is het mogelijk dat ik overstap naar simonly?



Mvg

Stef
Ben je 18 jaar of ouder? Dan kun je bij Simyo een Sim Only abonnement bestellen.



Wil je toch klant worden bij Simyo, maar ben je nog geen 18 jaar? Dan kunnen enkel je ouder(s) voor jou bestellen. De naam waarop de aansluiting wordt besteld, dient precies overeen te komen met de naam waarop het bankrekeningnummer geregistreerd staat. Het abonnement komt dan op naam van (één van je) ouder(s) te staan.



Je kunt er eventueel voor kiezen om de kosten zelf te betalen. Zodra je toegang hebt tot Mijn Simyo kun je het rekeningnummer wijzigen. Dat doe je onder het tabblad Mijn gegevens.



Zodra je 18 jaar oud bent geworden, kun je het contract op je eigen naam zetten. Lees meer hierover in dit artikel.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/contractovername-303
Hoi steftap, welkom op ons forum :)



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Prepaid.



Dat je op dit moment niet kunt overstappen naar Sim Only heeft inderdaad te maken met het feit dat je nog geen 18 bent. Je mag namelijk pas een contract afsluiten als je meerderjarig bent.

Renoster geeft één voorbeeld van hoe je dit kunt 'omzeilen', maar er is een makkelijkere manier. Tenminste, als je je nummer wilt behouden.



Je kunt jouw Prepaid overdragen aan één van je ouders. dat doe je door een mail te sturen naar klantenservice@simyo.nl met daarin je verzoek, een kopie ID en kopie bankafschrift van één van je ouders.

Waarna dat is geregeld kun je (officieel de ouder in kwestie, natuurlijk) via Mijn Simyo als nog overstappen naar Sim Only.



Is dit zo duidelijk voor je?



Renoster, dank je voor je reactie! Leuk je weer te zien op het forum 😳

Reageer