Skip to main content
Ik heb vandaag per ongeluk op het nummer van mijn ene zoon het tegoed opgewaardeerd en een mb bundel aangeschaft maar dit

nummer wordt morgen overgezet naar een abonnement. Het moest dus op het nummer van mijn andere zoon komen.

Kan dit worden overgezet? Het is een beetje zonde.

mvg Sandra vdr Linden
Hoi sanvdl75,



Welkom op het forum.



Wat vervelend dat je op het verkeerde nummer hebt opgewaardeerd en een internetbundel hebt aangeschaft.



Ik kan het beltegoed helaas niet voor je terugstorten, maar wees gerust, het beltegoed wordt namelijk verrekend met de abonnementskosten van de Sim Only. Dus uiteindelijk zul je dit terugzien op de eerste factuur van de Sim Only. Het is wel mogelijk om het beltegoed over te zetten naar de andere Prepaid, maar de kosten die daarbij komen zijn € 5,00.



De internetbundel is een ander verhaal. Gaat het om het 06-nummer wat eindigt op 06xxxxx297? Zo ja, dan zal ik de kosten voor de internetbundel vergoeden, mits er geen gebruik van gemaakt is. Gaat het om een ander 06-nummer, stuur me dit dan via een privébericht.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar
Hoi Caspar, heel fijn dat je internet bundel vergoed, het is idd voor dat telefoonnummer.

Begrijp ik goed dat dat bedrag weer beltegoed wordt? Anders heeft het niet zoveel zin want het restant beltegoed is nu rond de 5 euro en ik zou het dan graag bij het nummer van mijn andere zoon willen hebben, dat is prepaid en het nummer is 06xxxxxxxx



Niet omdat we niet tevreden zijn maar mijn zoon heeft een abonnement bij een andere provider, dat kwam zo uit.



Groetjes Sandra
Hoi Sanvdl75,



Zoals je ziet heb ik je reactie iets aangepast. Dit is namelijk een openbaar forum. Werknemers van Simyo hebben altijd toegang tot het 06-nummer waarmee je bent ingelogd. Als we een ander nummer nodig hebben dan mag je dit in een privébericht sturen. De mogelijkheid om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op een profielafbeelding klikt :)



Als je mij of Caspar een privébericht stuurt met je verzoek dan kijken we wat er mogelijk is!



Groetjes,

Sean

Reageer