Skip to main content
goede middag

ik heb een prepaid kaart maar sinds van ochtend kan ik geen sms ontvangen en niet meer gebeld worden ik heb geen bel tegoed op mijn kaart staan want ik moet opwaarden via ing dus ik kan geen code ontvangen?
Kun je niet via de Simyo website, dus mijn Simyo opwaarderen?

Volgens mij kun je via een eenmalige machtiging je beltegoed opwaarderen.

Maar wellicht loop ik achter, want ik heb geen prepaid meer.
goede middag

ik heb een prepaid kaart maar sinds van ochtend kan ik geen sms ontvangen en niet meer gebeld worden ik heb geen bel tegoed op mijn kaart staan want ik moet opwaarden via ing dus ik kan geen code ontvangen?




Hoi sassie1961,



Welkom op het forum. :)

Wanneer je je toestel even uit en weer aan zet, kun je tijdelijk weer berichten ontvangen. Dan kun je je opwaardering doen.



Laat je het weten als het is gelukt?



Groetjes,

Charlene
Hoi sassie1961,



Welkom op het forum. :)

Wanneer je je toestel even uit en weer aan zet, kun je tijdelijk weer berichten ontvangen. Dan kun je je opwaardering doen.



Laat je het weten als het is gelukt?



Groetjes,

Charlene


hallo Charlene

bedankt voor de tip en ja hij doet het weer daar had ik niet aangedacht weet ik voor de volgende keer als het weer niet lukt.

groetjes van saskia (sassie1961)
hallo Charlene

bedankt voor de tip en ja hij doet het weer daar had ik niet aangedacht weet ik voor de volgende keer als het weer niet lukt.

groetjes van saskia (sassie1961)




Hoi sassie1961,



Sorry, je hebt me verkeerd begrepen. Dat is niet standaard zo. We hebben een instelling veranderd voor je, zodat je de opwaardering kon doen. Ik zie echter nog geen opwaardering staan. We zullen je daarom weer blokkeren. Wanneer jij je opwaardering wilt doen, dan kun je even contact opnemen met de telefonische klantenservice. Zij zullen dan bekijken of ze dit nogmaals voor je kunnen regelen.



Groetjes,

Charlene

Reageer