Skip to main content
Hallo,



Ik wilde vandaag een internetbundel voor 1 dag activeren maar op de site kreeg

ik vervolgens het bericht dat er nog een bundel geactiveerd was.

Dat kan helaas niet, er is ook niets afgehouden of zo.

Kan iemand dat corrigeren voor me?

Alvast bedankt voor de moeite..........



Groetjes
Hoi Goose,



Het is op dit moment inderdaad niet mogelijk voor prepaid klanten om een dagbundel internet aan te zetten. Excuses voor het ongemak 😞 We zijn hiervan op de hoogte en er wordt aan gewerkt om dit probleem op te lossen.



Wat je wel kunt doen is de maandbundel van 100 MB aanzetten. Deze kost € 4,- i.p.v. € 1,- voor de dagbundel. Ik zal het verschil van € 3,- dan voor je terugstorten op je beltegoed. Als je de maandbundel hebt aangezet, zou je dat dan willen laten weten?



Vind je dit een passende oplossing?
Beste Dries,



Ik vind het een perfecte oplossing.

Ontzettend bedankt voor de snelle reactie en super service. :)



Ik heb zojuist de maandbundel aangezet.



Groetjes
En ik heb zojuist €3 bij je beltegoed opgezet :D



En dank je voor het compliment 😮

Reageer