Skip to main content
antwoord

Kan geen gebruik maken van aboonement ondanks dat ik +10 positief saldo heb?

  • March 19, 2025
  • 5 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

precies zoals de titel dat zegt. Ook staat mijn simkaart als actief. Toch kan ik geen gebruik maken van internetten terwijl dat wel aanstaat in settings en de abonnement zelf dat ook aangeeft. Voor een paar momenten is dit wel gelukt, maar nu niet meer. Wat is de oplossing?

 

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@C0narp,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik heb naar jouw aansluiting gekeken en ik zie geen blokkades waardoor je niet zou kunnen internetten. In Mijn Simyo zie ik ook inderdaad dat je internetinstellingen aanstaan. Ik heb hier even een reset op uitgevoerd. Als je jouw toestel 15 minuten uitzet en daarna weer aanzet, zou het weer moeten werken. Zou je me kunnen laten weten of dit het geval is?

Groetjes,
Seren

5 reacties

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • March 20, 2025

Hoi ​@C0narp,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik heb naar jouw aansluiting gekeken en ik zie geen blokkades waardoor je niet zou kunnen internetten. In Mijn Simyo zie ik ook inderdaad dat je internetinstellingen aanstaan. Ik heb hier even een reset op uitgevoerd. Als je jouw toestel 15 minuten uitzet en daarna weer aanzet, zou het weer moeten werken. Zou je me kunnen laten weten of dit het geval is?

Groetjes,
Seren


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • March 21, 2025

hmm, helaas werkt het internetten niet, ondanks het aan en uitzetten


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • March 21, 2025

Hoi ​@C0narp,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik heb naar jouw aansluiting gekeken en ik zie geen blokkades waardoor je niet zou kunnen internetten. In Mijn Simyo zie ik ook inderdaad dat je internetinstellingen aanstaan. Ik heb hier even een reset op uitgevoerd. Als je jouw toestel 15 minuten uitzet en daarna weer aanzet, zou het weer moeten werken. Zou je me kunnen laten weten of dit het geval is?

Groetjes,
Seren

 

hmm, helaas werkt het internetten niet, ondanks het aan en uitzetten


Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • March 21, 2025

Hoi ​@C0narp,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik heb naar jouw aansluiting gekeken en ik zie geen blokkades waardoor je niet zou kunnen internetten. In Mijn Simyo zie ik ook inderdaad dat je internetinstellingen aanstaan. Ik heb hier even een reset op uitgevoerd. Als je jouw toestel 15 minuten uitzet en daarna weer aanzet, zou het weer moeten werken. Zou je me kunnen laten weten of dit het geval is?

Groetjes,
Seren

Internet werkt opeens weer yaaay goed nieuws :)


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • March 24, 2025

Hoi ​@C0narp,

Fijn om te zien dat alles weer werkt! 

Groetjes,
Amy