Op 12 januari geld gestort.. Internet bundel gekozen.
Geen internet.. probleem aangekaart op maandag via WhatsApp. Eerste reactie was goed en positief.
Echter na 1,5 week was er nog geen oplossing...
Eerst was het probleem onbekend, toen werd aangegeven dat het om een bekend probleem ging. Tussendoor aangegeven dat ik alleen maar mobiel internet wil. Kon niet etc... uiteindelijk krijg ik een keuze beltegoed terug of internet.
Toen aangegeven dat ik internet wou.. Nee kon toch niet.....
Heb na 1,5 week maar aangegeven dat ik geen vertrouwen had in simyo en dat ik verder ga met een andere aanbieder. Medewerker ging dat regelen. En nu wacht ik dus op een bankrekening storting... Maar het blijkt dat het bedrag gestort is als beltegoed.
Graag geld terugstorten op mijn bankrekening nummer.
Via WhatsApp aangegeven... Nee dat kon niet het moest via live chat of email. Dus via live chat gedaan en nu ook op 't forum.
- internet bundel die niet activeert kan worden, is echt een probleem
- verbruik pagina is niet compleet/correct, dit is ook echt een probleem
- loze belofte of keuzes geven, ook een probleem
Dus mijn verzoek nogmaals om het bedrag terug te storten op mijn bankrekening nummer.