Skip to main content
antwoord

Kan beltegoed teruggestort worden?

• November 10, 2025
  • 6 reacties
  • 45 Bekeken

Goedenavond

Mijn dochter is overgestapt naar een abonnement elders met behoud van haar nummer.

Er staat nog een bedrag op haar prepaid sim. Kan dit terug gestort worden?

Met vriendelijke groet,

Johan Matter

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor je reactie. Voor zover ik wist was het niet mogelijk om het beltegoed terug te storten. Ik heb nogmaals navraag gedaan maar bij een overstap met nummerbehoud is het inderdaad wel mogelijk om het beltegoed teruggestort te krijgen. Mijn excuses voor de verkeerde informatie ​@JBM1977.

Groetjes,
Amy

6 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 11, 2025

Hoi ​@JBM1977,

Bedankt voor je bericht. Het overgebleven beltegoed kan enkel worden overgeheveld naar een andere Simyo prepaid aansluiting.

Mocht je dit willen dan kan je mij hiervoor een privébericht sturen met de 06-nummers en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Ik maak dit dan graag in orde!

Groetjes,
Amy

Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • November 11, 2025

Het overgebleven beltegoed kan enkel worden overgeheveld naar een andere Simyo prepaid aansluiting.

Is dat zo?

https://forum.simyo.nl/prepaid-68/prepaid-tegoed-na-overstap-47750

• auteur
  • Beginner
  • November 12, 2025

Goedemorgen. 

dat is inderdaad ook een simyo prepaid nummer. 

mvg

johan. 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • November 12, 2025

Hoi ​@XTF,

Bedankt voor je reactie. Voor zover ik wist was het niet mogelijk om het beltegoed terug te storten. Ik heb nogmaals navraag gedaan maar bij een overstap met nummerbehoud is het inderdaad wel mogelijk om het beltegoed teruggestort te krijgen. Mijn excuses voor de verkeerde informatie ​@JBM1977.

Groetjes,
Amy

• Beginner
  • November 26, 2025

Hoi ​@XTF,

Groetjes,
Amy

Ik zit met dezelfde vraag. Wat moet ik dan doen om het tegoed teruggestort te krijgen?

Groet, Gea

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 27, 2025

Hoi ​@GEA59,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan maak ik het graag voor je in orde!

Groetjes,
Amy