Skip to main content
Ik heb twee Simyo prepaid simkaarten. Eentje wordt binnenkort overgezet naar een andere provider via nummerbehoud.



Nu lees ik in de kennisbank https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-opzeggen-en-beltegoed-overzetten-309?c=122 dat ik het tegoed kan overzetten MAAR dat daarna de simkaart wordt geblokkeerd. Dat wil ik niet aangezien dat automatisch wordt gedaan bij het overzetten van het nummer naar de nieuwe provider. Hoe kan ik tegoed overboeken zonder dat meteen daarna de simkaart wordt geblokkeerd? Ik heb gewoon nog een bundel die loopt; die is dus al betaald.



Hoe pak ik dit aan?
Hoi Andre-s,



Welkom op het forum 🆒



Dat is een goede vraag die je stelt! Wel jammer dat je met één aansluiting bij ons weg gaat 😞 Maar gelukkig niet met beiden 😉 We kunnen na het overhevelen van je beltegoed de aansluiting 'actief' houden. Op deze manier kan nummerbehoud nog steeds plaatsvinden. Wanneer wil je overstappen naar de andere provider? Wil je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, je postcode en huisnummer?



Groetjes, Angelica
Dankje Angelica. Zoals gevraagd via privebericht gereageerd.
Hoi andre-s,



Je bent al op de hoogte gebracht via een privé-bericht. Wanneer je nog verdere vragen hebt, weet je ons te vinden!



Groetjes, Caspar
Het overzetten van het tegoed is goed gegaan, maar helaas is het nummer niet meer bereikbaar en is ook mijn internet bundel nu verdwenen. Help?
Probleem is verholpen. Als er €0,00 euro is kun je niet meer gebruik maken van internet lijkt het, en ik kon ook niet meer gebeld worden. Door er €0,01 op te laten staan blijft alles werken.



Dus mocht je net als ik het tegoed willen overzetten maar nog wel gebruik maken van bv een al betaalde en actieve bundel dan moet je r dus iets op laten staan.
Hoi andre-s,



Fijn dat het opgelost is.



Het klopt inderdaad dat je nog gebruik van je bundel kunt maken, als er nog wat beltegoed op je simkaart staat. In jouw geval is €0,01 voldoende geweest.



Ik wens je veel plezier bij je nieuwe provider. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons uiteraard te vinden 😉.



Groetjes,

Estelle

Reageer