Skip to main content
Beantwoord

Je Prepaid bestelling is geannuleerd. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?

  • 2 June 2024
  • 6 reacties
  • 128 Bekeken

Ik heb op 19-05-2024 een nummer aangevraagd bij Simyo en er is 5.00 euro afgeschreven van mijn bankrekening en later kreeg ik dit bericht:

(Hoi snoopy,

We hebben je aanvraag voor een Simyo Prepaid ontvangen. Helaas hebben we deze bestelling afgewezen.

Reden afwijzing

Voordat Simyo overgaat tot acceptatie van een aanvraag, wordt conform artikel 1.4 van de algemene voorwaarden op basis van verstrekte persoonlijke gegevens een risicoanalyse uitgevoerd.

Op basis van gegevens die verstrekt zijn door externe bronnen heeft Simyo besloten deze aanvraag niet te accepteren.

Vriendelijke groet,

Simyo  )

Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Mijn E-mail:hiha***py@gmail.com

BCK*Simyo NederlandNLD :5.00 euro 

creditcard nummer :4662********1261

accountnaam :YAN****KE

transactie datum :19-05-2024

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator even af @hiha.snoopy .

Dat zal wel na het weekend worden.

Een risicoanalyse voor een prepaidkaart ???

Artikel 1.4 van de voorwaarden heeft het over een abonnement en jij zou een prepaid besteld hebben.

Nu ben ook ik wel benieuwd naar de reactie van Simyo.

Ik lees hieronder niets over risico-analyses:

https://www.simyo.nl/prepaid/simkaart

 

Reputatie 7
Badge +7

Wat wil je?

Wil je de betaalde 5 Euro terug?
Of wil je dat Simyo je wel accepteert als klant?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hiha.snoopy,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je bestelling is afgewezen.

Ik zou graag even met je mee willen kijken of je bestelling nog handmatig goedgekeurd kan worden door ons, aangezien hij automatisch is afgewezen vanwege een risico-analyse. Hiervoor kun je mij een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Mocht je dit niet willen, dan hoef je verder niks te doen. Je aankoopbedrag wordt dan automatisch binnen 3 weken teruggestort.

De risico-analyse wordt uitgevoerd bij elke bestelling, dus ook bij Prepaid bestellingen. @J.D.L. 🙂 

Bedankt voor jullie hulp! @J.D.L. en @wimj12 

Groetjes,
Roeqajja

Hi, bedankt voor, erugbetaling hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @hiha.snoopy,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat je je terugbetaling hebt ontvangen! Ik wens je een hele fijne dag verder. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 4
Badge +3

@J.D.L. ook ik heb laatst een prepaid besteld ook risico analyse> geannuleerd (heb teveel aansluitingen). Ik zat daar al ver boven.

 

Ik weet dat ergens de voorwaarden is 3 of 5 max aansluitingen 1 adres. Hoe mij het al die andere keren dan is gelukt is mij een raadsel.

 

Leuk als je 'een huis vol' hebt. Simyo wil je dan niet als klant. 

 

Bij KPN zelf zit er geen limiet. Daar kun je nog zonder adres een prepaid kaart kopen (in de winkel).

 

Nog een weetje overzetten van nr is direct (van prepaid naar prepaid) ipv een week bij Simyo.

Reageer