Skip to main content
Op de website lees ik dat prepaid internet 10 cent per 100 KB kost. Dat is 1 euro per MB. Klopt dit? Per 1 juli mag in de EU internet maximaal 20 cent per MB kosten. Ik gebruik internet op mijn mobiel af en toe. Maar ik kan beter een buitenlandse simkaart nemen en gaan roamen zo lijkt het.
Als je per se prepaid wilt en geen abonnement (waar de buiten-bundel internetkosten een stuk lager zijn namelijk € 0,15 per 1 MB) dan zit daar inderdaad wat in. Een bijkomend voordeel is dat je uit meer dan 1 Nederlands netwerk kan kiezen, afhankelijk van de overeenkomsten die de buitenlandse simkaartleverancier heeft afgesloten met Nederlandse netwerken. Je moet er wel op letten wat de internetsnelheid bij roaming in Nederland zal zijn in vergelijking met Simyo prepaid. Ook moet je kijken of er een handige manier is om af en toe je saldo op te hogen. Het tegoed op een prepaid sim is vaak niet onbeperkt houdbaar.
Hoi mtpb,



Op zich zit er wel wat in je punt, en ook dat van Scotsman.

Maar als je echt heel graag met je prepaid wilt gaan internetten in Nederland kún je natuurlijk ook gewoon een maandbundel internet bestellen.

Dan internet je al vanaf 2,8 cent per MB 😉

Reageer