.

Beantwoord

Is mijn VriendenDeal goed gegaan?

  • 30 September 2016
  • 16 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
Ik heb voor beide Kids een simkaart besteld bij jullie,nu zou ik een bonus krijgen.heb ik het verkeerd gedaan.want bijde kaartjes zijn in gebruik.en nog niks ontvangen vangen.en er staat ook niks bij .maar er was wel steeds storing .de pagina liep vast en de niks meer .dat ik zelfs ban was meerder te ontwikkelen vangen.maar er ook maar twee betaald heb .nu is mijn vraag kunnen we dit nog ergens na kijken waar het verkeerd ging.mvg mvr jolanda lindeboom
icon

Beste antwoord door Sean 30 September 2016, 16:51

Bekijk originele reactie

16 reacties

Badge
Sorry voor de taal fouten.simyo pripaid heb ik besteld voor onze kinderen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jola1966,

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent VriendenDeal.

Als Prepaid klant krijg je € 5,- extra beltegoed wanneer iemand een bestelling plaats via jouw persoonlijke link. Je vindt deze link op Mijn Simyo.nl >Vriendendeal.

Ik zie helaas niet terug dat jij gebruik hebt gemaakt van VriendenDeal. Zou je mij in een privébericht kunnen vertellen welke 06-nummers jouw kinderen gebruiken? Dan kan ik uitzoeken wat er mis is gegaan.

De mogelijkheid om een privébericht te sturen verschijnt op het moment dat je op mijn profiel klikt.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi wat gaat er fout .nu is mijn andere dochter ook bij jullie gekomen.werdt er 5 euro bij geschreven van vriendendeal ,er stond een bedrag op van ongeveer 25 euro in totaal . en ik heb vandaag een internet bundeltje geactiveerd en toen zag ik dat er 15 euro bel te goed weg is .
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jola1966,

Wat fijn dat het nu wel gelukt is om gebruik te maken van Vriendendeal. Er is op 28-10-2016 inderdaad € 5,- beltegoed toegevoegd 😃

De internetbundel die je hebt aanschaft kost € 5,- voor 150 MB. Er is tevens € 13,21 in rekening gebracht voor internetverbruik zonder bundel. Dit verbruik heeft tussen 28-10-2016 en 30-10-2016 plaatsgevonden.

Wanneer je inlogt op Mijn Simyo en naar het kopje Verbruik gaat, kun je zien hoe deze kosten tot stand zijn gekomen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean
Badge
Sorry maar als ik een maand bundel pak op 29 september om 22.30 neem ik aan dat deze loopt tot 29 oktober om 22.30 .hoezo wordt er dan op 28 van mijn beltegoed af gepakt ?
Badge
Ik heb op 30 oktober rond 14.00 een nieuwe bundel genomen tot waneer loopt deze dan.?
Ik dacht dan tot 30 november.rond 14.00
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jola1966,

Wat vervelend dat dit niet helemaal duidelijk voor je is. Een op 29 september geactiveerde bundel is geldig tot en met 28 oktober, je kunt echter wel kosten buiten de bundel maken als je alle MB's voor die tijd hebt opgebruikt.

De internetbundel die je momenteel gebruikt, is geldig tot en met 29-11-2016. Hoeveel dagen de bundel nog geldig is, kun je ook zien op de overzichtspagina van Mijn Simyo. Daar zie je tevens hoeveel MB je nog over hebt.

Laat je me weten of je dit hebt gevonden?

Groetjes,
Sean
Badge
Ja dat snap ik .maar dan snap ik nog niet waarom dat er op de 28ste alles van mijn beltegoed af gaat, in plaats van de bunde.l want op de 29 ste is maar enkele kleine bedragen afgehaald en dat weet ik omdat het is om de bundel te activeren. Maar op de 28ste was er nog veel mb over van de bundel.dus dat deze op was lijkt me vreemd.maar goed.het is zo ik gebruik deze bundel op en dan ist klaar .dan SMS ik weer gewoon dat is veel goed koper dan dat gedoe met die bundel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jola1966,

Wat jammer dat het niet helemaal duidelijk was. Nadat je bundel op is, gaat het verbruik dus gewoon van je beltegoed af. Op dat moment, 28 oktober, was je bundel op. Vervelend dat het leek alsof er nog veel MB's uit de bundel over waren, terwijl dit niet zo was. Hoe zag je dit precies? Ik zie namelijk dat de bundel wel helemaal verbruikt is.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar
Badge
Op de site gewoon in gelogt en gekeken er was pas 3 vierde bundel verbruikt ,en alle ub dates gaan via wifi dat staat zo geregesteerd.dus wat het geweest is is vreemd .
Badge +7
Hoi jola1966,

Ik heb het idee dat het nog niet helemaal duidelijk voor je is. Je bundel liep inderdaad tot en met 29 oktober. Op 28 oktober heb je je bundel verbruikt. Hier heb je 's avonds ook een sms'je over ontvangen.

Waar deze MB's aan op zijn gegaan, kan ik helaas vanwege jouw privacy niet zien. Je kunt dit wel terugzien in je telefoon. Wat voor telefoon heb je? Deze blog geeft je tips waar je dit in je telefoon terug kunt vinden.

Is het zo iets duidelijker voor je?

Groetjes,
Samantha
Badge
Kijk het zal best ik ga hier ook geen problemen van maken. Maar het voeld vreemd.ik kreeg inderdaad normaal een SMS dat de bundel opwaarderen. Maar nu niet. Wel andere berichten.

Maar ik jan hier geen foto's plaatsen anders kon ik laten zien dat ik op de
29 ste smorgens 2 SMS berichten heb gekregen.

En jullie vertellen allemaal iets anders.maar ik heb gisteren met jullie klantenservice gebeld.daar hebben we dingen bekeken. En er zijn me ook dingen duidelijk geworden. Maar ik ga nu nog alleen maar bellen en SMS. Dit was de laaste bundel.want ik kan nu niet in de gaten houden ook al staat mijn telefoon afgesteld op waarschuwing bij 130 mb en niet over 150 mb gaan dan wordt mobielle gegevens uit geschakeld.en alle updaten alleen via wifi.daarom was dit heel vreemd. Wat er gebuurte was.en dan de een zegt de bundel loopt tot de 28 ste de andere zegt tot de 29 ste. Tja wat is nu 28 of 29.SMS op 29 ste ? Was mijn bundel dan echt op om 18.21 de 28ste ?.

Maar goed ik had gewoon een vraag over wat ging er mis.

Maar ik ben er nu achter na het gesprek bij klanten service en jullie antwoorden redelijk veel
Badge
Verschillende antwoorden
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jola1966,

Als ik het goed begrijp heb je met onze klantenservice gesproken en is nu alles duidelijk, klopt dat? Zo niet, dan hoor ik graag van je!

Je kunt trouwens heel gemakkelijk foto's toevoegen op 't forum. Klik hiervoor op 't plaatje van een soort bergje links beneden in het tekst vlak. Kun je die zien?

Groetjes,
Caspar
Badge
Ja alles is duidelijk .
Reputatie 5
Badge +9
Top! Dan wens ik je nog een fijn weekend 🆒

Groetjes,
Caspar

Reageer