.

Beantwoord

Is mijn Prepaid aansluiting volledig afgesloten?

  • 7 August 2016
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Badge
Ik heb een paar weken geleden een email gekregen dat mijn nr is afgesloten omdat ik te lang niet gebeld heb. Ik contact opgenomen maar kon niet meer teruggedraaid worden.

Vandaag ontvang ik een email dat ik moet bellen of een SMS moet sturen om mijn nr en prepaid te behouden. Graag wil ik weten voordat ik ga opwaarderen of ik nou wel of niet al ben afgesloten want de informatie loopt nu door elkaar heen.

Vraag 2 kan ik mijn prepaid omzetten eventueel in sim only?

Mvg ,

N. Bos
icon

Beste antwoord door Ilias 8 August 2016, 09:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Nootje1971,

Welkom op 't Simyo Forum!

Oei! Wat vervelend dat de communicatie zo onduidelijk is! Ik hoop dat ik je duidelijkheid kan verschaffen.

Je nummer is nog niet afgesloten. Je nummer had in principe al afgesloten moeten zijn. Kennelijk is er sprake van een klein foutje in ons systeem waardoor de geldigheid van je aansluiting nog even is verlengd. Helaas kan ik niet inzien voor hoeveel dagen het is verlengd. Ik raad je dus aan om met spoed op te waarderen via Mijn Simyo! Dan heb je hierbij een mazzeltje.

Zodra je hebt opgewaardeerd kan je jouw Prepaid omzetten naar een Sim Only via Mijn Simyo > 'Mijn Overzicht' > Overstappen naar Sim Only (onderaan de pagina).

Gaat dat lukken?

Groetjes,
Ilias
Badge
Ja gaat lukken dank je wel en fijn dat er een foutje is gemaakt want ik had anders enorm veel werk eraan gehad om alle zakelijke relaties op de hoogte te stellen. Kan ik het prepaid kaartje ook in een andere oude telefoon stoppen? Groetjes.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nootje1971,

Snap ik goed 🙂 Je kunt je simkaartje in elke telefoon plaatsen, zolang 'ie er maar in past. Geen probleem, dus!

Groetjes,
Jihane

Reageer