Skip to main content

.

ik weet niet of de aan vraag is door gekomen?



heb net in gevuld dat ik wil over stapen, maar weet niet of dat is door gekomen. 

zit bij simyo prepaid, en wil naar sim only.

moet 0,01 cent over maken. voor bevesteging van mijn bank rekening en hoor verdr niks of het goed is.



mvg Nick
wacht tot maandag dan zal één van de moderatoren wel reageren

vr.gr.

Frans
ik weet niet of de aan vraag is door gekomen?



heb net in gevuld dat ik wil over stapen, maar weet niet of dat is door gekomen. 

zit bij simyo prepaid, en wil naar sim only.

moet 0,01 cent over maken. voor bevesteging van mijn bank rekening en hoor verdr niks of het goed is.



mvg Nick



Ben ook net overgestapt en hoor ook niks meer.

Maar heb nog een vraagje.

Houd ik nou mijn eigen symio tel.nr of krijg ik een nieuw nr.

grzzzz leisbo
Ben ook net overgestapt en hoor ook niks meer.

Maar heb nog een vraagje.

Houd ik nou mijn eigen symio tel.nr of krijg ik een nieuw nr.

grzzzz leisbo
Je (be)houdt je eigen nummer. Je gaat wel een nieuw contract aan natuurlijk. Namelijk een Sim-only abonnement.
de leon bedankt voor de snelle reactie en een bevredigend antwoord.

grzzzz leisbo
Hoi Nick84 en Leisbo,



Welkom op het forum!:D



Ik heb het topic verplaatst naar het 'prepaid' subforum. Dan kan iedereen met deze vraag het antwoord makkelijk vinden.



Op het moment dat je je prepaid account omzet naar een sim only abonnement, krijg je een email wanneer dit is gelukt. Ik zie bij beide aansluitingen van jullie, dat de overstap nog niet voltooid is. Bij nick84 is het wel gelukt om zijn rekeningnummer te koppelen.



De overstap kun je het makkelijkst realiseren door in te loggen op Mijn Simyo. Zouden jullie nogmaals willen proberen de stappen te volgen via deze knop:[ATTACH=CONFIG]517[/attach]





@De leon en Frans Steffin, dank voor de hulp!



Kunnen jullie, Nick84 en Leisbo laten weten of het is gelukt met overstappen?
Hoi Nick84 en Leisbo,



Welkom op het forum!:D



Ik heb het topic verplaatst naar het 'prepaid' subforum. Dan kan iedereen met deze vraag het antwoord makkelijk vinden.



Op het moment dat je je prepaid account omzet naar een sim only abonnement, krijg je een email wanneer dit is gelukt. Ik zie bij beide aansluitingen van jullie, dat de overstap nog niet voltooid is. Bij nick84 is het wel gelukt om zijn rekeningnummer te koppelen.



De overstap kun je het makkelijkst realiseren door in te loggen op Mijn Simyo. Zouden jullie nogmaals willen proberen de stappen te volgen via deze knop:[ATTACH=CONFIG]517[/attach]





@De leon en Frans Steffin, dank voor de hulp!



Kunnen jullie, Nick84 en Leisbo laten weten of het is gelukt met overstappen?





Hoi Ruud



Bedankt voor de reactie.

Heb het nog eens geprobeerd zoals je het hebt aangegeven.

Maar hoelang duurt het ongeveer voor ik een goedkeuringsmail

krijg.Heb nl. nog niks gezien.Niet dat ik dadelijk met drie abonementen zit opgezadeld.

Groet Leisbo
Hi Leisbo,



Wanneer je overstapt zoals -Ruud zo mooi en grafisch heeft uitgelegd ben je in de praktijk vaak al de volgende dag overgestapt.

Een bevestigingsmail heb je dan ook vrijwel direct binnen.

In jouw gegevens kan ik niet zien dat je de overstap gedaan hebt.



Even om te dubbelchecken, Leisbo;

- Je klikt op 'Stap over naar Sim Only'

- Je kiest de bundel(s) die je wilt hebben

- Je klikt op 'bevestigen'



Vooral die laatste is erg belangrijk, ben je die niet vergeten?
Hoi Ernst



Jaja het is gelukt.

Had inderdaad de"bevestiging"niet aangeklikt omdat het contract niet

helemaal op de pagina paste en ik het dus niet gezien had.

Bedankt voor de hulp,de rest natuurlijk ook.

Zo zie je maar weer hoe belangrijk en handig een forum is.



Groeten

Leisbo
Ik zie het! Heel fijn dat het gelukt is, leisbo :D



Veel plezier met je Sim Only!

Reageer