"Het overzetten naar Simyo Prepaid is gelukt" lees ik in een mail van jullie.
Ik heb blijkbaar iets gemist. Ik betaalde altijd achteraf. Dat is dus voorbij?
Bladzijde 1 / 1
Hoi GeertFrans,
Welkom op het Simyo Forum!
Oei, dat komt dan even als donderslag bij heldere hemel voor jou!
We hebben een maand geleden een e-mail gestuurd over de veranderingen die op 1 april zouden plaatsvinden. Pp 1 april hebben we alle Lowcall aansluitingen omgezet naar een Simyo Prepaid. De meeste dingen blijven hetzelfde en sommige dingen worden anders. Zoals de tarieven en het belplafond. Via dit topic vind je alle informatie die ook in de e-mail stond. Neem deze even door zodat je volledig op de hoogte bent. Heb je hierna nog vragen? Stel ze gerust!
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum!
Oei, dat komt dan even als donderslag bij heldere hemel voor jou!
We hebben een maand geleden een e-mail gestuurd over de veranderingen die op 1 april zouden plaatsvinden. Pp 1 april hebben we alle Lowcall aansluitingen omgezet naar een Simyo Prepaid. De meeste dingen blijven hetzelfde en sommige dingen worden anders. Zoals de tarieven en het belplafond. Via dit topic vind je alle informatie die ook in de e-mail stond. Neem deze even door zodat je volledig op de hoogte bent. Heb je hierna nog vragen? Stel ze gerust!
Groetjes,
Angela
Dank je!
Helemaal duidelijk.
Helemaal duidelijk.
Hoi GeertFrans,
Graag gedaan! Fijn dat mijn uitleg het duidelijk heeft gemaakt aan je 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, laat je het dan weten? We staan voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Graag gedaan! Fijn dat mijn uitleg het duidelijk heeft gemaakt aan je 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, laat je het dan weten? We staan voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.