.

Beantwoord

Is mijn LowCall aansluiting voorbij?

  • 2 April 2016
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

"Het overzetten naar Simyo Prepaid is gelukt" lees ik in een mail van jullie.
Ik heb blijkbaar iets gemist. Ik betaalde altijd achteraf. Dat is dus voorbij?
icon

Beste antwoord door Angela 4 April 2016, 13:54

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi GeertFrans,

Welkom op het Simyo Forum!

Oei, dat komt dan even als donderslag bij heldere hemel voor jou!

We hebben een maand geleden een e-mail gestuurd over de veranderingen die op 1 april zouden plaatsvinden. Pp 1 april hebben we alle Lowcall aansluitingen omgezet naar een Simyo Prepaid. De meeste dingen blijven hetzelfde en sommige dingen worden anders. Zoals de tarieven en het belplafond. Via dit topic vind je alle informatie die ook in de e-mail stond. Neem deze even door zodat je volledig op de hoogte bent. Heb je hierna nog vragen? Stel ze gerust!

Groetjes,
Angela
Dank je!
Helemaal duidelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GeertFrans,

Graag gedaan! Fijn dat mijn uitleg het duidelijk heeft gemaakt aan je 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, laat je het dan weten? We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela

Reageer