Hallo allemaal,
Ik heb hier al meerdere topics met eenzelfde vraag voorbij zien komen maar omdat deze allemaal zijn beantwoord/afgesloten, weet ik niet of er nog op gereageerd gaat worden. Vandaar een nieuw topic.
Afgelopen nacht kwam ik erachter dat mijn simkaart geen verbinding meer kon maken met het netwerk, blijkbaar omdat mijn kaart is verlopen. Ik ben mij bewust van de regels en voorwaarden rondom het gebruik van de prepaid simkaart en had ook in mijn agenda de deadline van 6 maanden genoteerd. Zoals ik dat elk half jaar doe. Naar mijn idee had ik m op 6 maanden minus 1 dag staan: dat bleek helaas niet te zijn. Door omstandigheden heb ik de datum in mijn agenda (14 november) niet gered als uiterste dag om nog een uitgaande activiteit te ondernemen maar ik dacht dat het ook nog op 15 november kon omdat ik dus normaliter de 6 maanden minus 1 dag regel hanteer voor mezelf. Niet handig. En dus kwam ik er vannacht achter dat mijn simkaart is gedeactiveerd.
In de hoop dat er nog een reddingsboei zou zijn heb ik het forum alhier ondersteboven gespit en ik las meerdere berichten van moderators en forumleden dat, indien je binnen een week/maand (berichten verschillen hierin) contact opneemt met de klantenservice: de aansluiting met het bijbehorende nummer nog te redden zijn. Nu heb ik vanmiddag contact gehad met de klantenservice en daar krijg ik dan iets anders te horen: eerst dat het 30 april al afgesloten zou zijn, later werd dat gecorrigeerd dat ik op 30 april een mail heb gekregen met een ultimatum van 15 dagen, toen zou het in mei alsnog afgesloten zijn.. MAAR: ik heb op 14 mei 2024 nog een sms gestuurd vanaf het bewuste nummer. Dat staat hier gewoon op mijn telefoon. Dus dan zou mijn aansluiting nooit begin dit jaar afgesloten mogen worden. Maar dat is wel wat ik te horen krijg van de klantenservice. Het zou alsnog doorgestuurd worden naar de technische dienst en ik zou snel teruggebeld worden maar helaas heb ik nog niets mogen vernemen. Wellicht dat het nog lopende is aldaar; maar gezien het weekend wat op komst is: begin ik m toch te knijpen. Het nummer is heel belangrijk voor mij.
Daarop heb ik zojuist nogmaals gebeld met de klantenservice, waar ik iemand anders aan de lijn kreeg; en hij zei direct doodleuk: ‘als een nummer afgesloten is, dan houdt het op’. Maar dat is totaal niet wat er op het forum door moderators word beweerd. Zelfs tot enkele dagen terug niet. Op deze topics staat namelijk gewoon dat het nog mogelijk moet zijn om een nummer te redden:
Dus mijn vraag: HEEELLP!!
Alstublieft
Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht. En ik hoop snel een positief bericht te mogen ontvangen.
(Dit bericht is verzonden via het account van mijn vriendin daar mijn nummer niet meer werkt en ik dus ook niet kan inloggen en dus ook geen bericht kan plaatsen op het forum...)
(Er staat een typefout in de header maar deze kan ik niet aanpassen, excuses.)